Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przeczytaj cały wywiad z Michałem Łagunionkiem, prezesem Lidl Polska

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-12-2010, 15:06
Przeczytaj cały wywiad z Michałem Łagunionkiem, prezesem Lidl Polska
Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze

- Marka własna ma w Polsce ogromny potencjał, a zwłaszcza jeśli jakość oferowanych pod nią produktów będzie coraz lepsza - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

Ostatnie tygodnie to okres bardzo intensywnej akcji promocyjnej sieci sklepów Lidl? Jak te działania przekładają się na wyniki sklepów sieci w Polsce?

Tak, to prawda. Działamy bardzo aktywnie promujemy nasze sklepy i nasze produkty na polskim rynku. Tak intensywne działania promocyjne mają swoje odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach naszych sklepów, co jeszcze bardziej wzmocniło naszą pozycję na polskim rynku i co pokazuje efektywność naszej strategii.

Mówiąc o intensywnej promocji sieci sklepów Lidl muszę powiedzieć kilka słów na temat nowej kampanii reklamowej prowadzoną pod hasłem „Lidl - mądry wybór". Hasło odzwierciedla wysoką jakość artykułów marek Lidl oraz ich bardzo atrakcyjną cena i oryginalność naszej oferty, prospołeczna i proekologiczna postawa firmy, a także troska o zapewnienie pracownikom stabilności zatrudnienia i efektywna współpraca z dostawcami sprawiają, że wybór firmy Lidl jest dla wszystkich grup interesariuszy mądrym wyborem.

Na uwagę zasługują liczne akcje promocyjne i loterie prowadzone z myślą o naszych klientach, by urozmaicić im codzienne zakupy w sklepach Lidl.

Firma przeprowadziła także loterię, jak ta akcja przełożyła się na sprzedaż w sieci?

Loteria została uruchomiona kilka tygodni temu, a jej celem, było uatrakcyjnienie zakupów w naszych sklepach. W trakcie tych pięciu tygodni spośród tysięcy zarejestrowanych klientów 500 otrzymało nagrodę w postaci zaproszenia na darmowe zakupy w sklepach sieci Lidl. Loteria zakończyła się w niedzielę, 17 października, obecnie trwa jej podsumowanie. Mogę tylko powiedzieć, że od pierwszych dni spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony naszych klientów.

W pewnym momencie Lidl zrezygnował z komunikacji kładącej nacisk na niską, dyskontową cenę, na rzecz komunikatu "wysoka jakość", teraz głównym hasłem jest "dobry wybór" jak z perspektywy czasu ocenia Pan tę decyzję? Czy te zmiany to poszukiwanie tożsamości dla sieci, czy też jest to związane z reagowaniem na aktualne potrzeby konsumenta?

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH