Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Przeczytaj cały wywiad z Michałem Łagunionkiem, prezesem Lidl Polska

- Marka własna ma w Polsce ogromny potencjał, a zwłaszcza jeśli jakość oferowanych pod nią produktów będzie coraz lepsza - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

Przeczytaj cały wywiad z Michałem Łagunionkiem, prezesem Lidl Polska
Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 25-12-2010, 15:06
Ostatnie tygodnie to okres bardzo intensywnej akcji promocyjnej sieci sklepów Lidl? Jak te działania przekładają się na wyniki sklepów sieci w Polsce?

Tak, to prawda. Działamy bardzo aktywnie promujemy nasze sklepy i nasze produkty na polskim rynku. Tak intensywne działania promocyjne mają swoje odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach naszych sklepów, co jeszcze bardziej wzmocniło naszą pozycję na polskim rynku i co pokazuje efektywność naszej strategii.

Mówiąc o intensywnej promocji sieci sklepów Lidl muszę powiedzieć kilka słów na temat nowej kampanii reklamowej prowadzoną pod hasłem „Lidl - mądry wybór". Hasło odzwierciedla wysoką jakość artykułów marek Lidl oraz ich bardzo atrakcyjną cena i oryginalność naszej oferty, prospołeczna i proekologiczna postawa firmy, a także troska o zapewnienie pracownikom stabilności zatrudnienia i efektywna współpraca z dostawcami sprawiają, że wybór firmy Lidl jest dla wszystkich grup interesariuszy mądrym wyborem.

Na uwagę zasługują liczne akcje promocyjne i loterie prowadzone z myślą o naszych klientach, by urozmaicić im codzienne zakupy w sklepach Lidl.

Firma przeprowadziła także loterię, jak ta akcja przełożyła się na sprzedaż w sieci?

Loteria została uruchomiona kilka tygodni temu, a jej celem, było uatrakcyjnienie zakupów w naszych sklepach. W trakcie tych pięciu tygodni spośród tysięcy zarejestrowanych klientów 500 otrzymało nagrodę w postaci zaproszenia na darmowe zakupy w sklepach sieci Lidl. Loteria zakończyła się w niedzielę, 17 października, obecnie trwa jej podsumowanie. Mogę tylko powiedzieć, że od pierwszych dni spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony naszych klientów.

W pewnym momencie Lidl zrezygnował z komunikacji kładącej nacisk na niską, dyskontową cenę, na rzecz komunikatu "wysoka jakość", teraz głównym hasłem jest "dobry wybór" jak z perspektywy czasu ocenia Pan tę decyzję? Czy te zmiany to poszukiwanie tożsamości dla sieci, czy też jest to związane z reagowaniem na aktualne potrzeby konsumenta?

więcej informacji:

Michał Łagunionek RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    private label RSS ALERT

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.