Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Przedsiębiorcy sygnalizują lepszą koniunkturę w handlu detalicznym

Ogólny klimat koniunktury w handlu detalicznym jest w lutym lepszy niż w poprzednim miesiącu i wynosi minus 3 wobec minus 6 w styczniu - poinformował GUS w komunikacie.

Poprawę koniunktury sygnalizuje 18 proc. badanych przedsiębiorstw, pogorszenie 21 proc. (przed miesiącem odpowiednio 16 proc. i 22 proc.). Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie.

- Przedsiębiorcy odnotowują spadek bieżącej sprzedaży, natomiast prognozy w tym zakresie są mniej pesymistyczne niż przed miesiącem. Odnotowane są większe niż w styczniu trudności w regulowaniu bieżących zobowiązań finansowych, prognozy wskazują na możliwość nieznacznego zmniejszenia trudności w tym zakresie. Mimo niewielkiego zmniejszenia, poziom zapasów towarów jest nadal uważany za nadmierny. Ilość towarów zamawianych u dostawców może być ograniczana, choć w stopniu mniejszym niż prognozowano przed miesiącem - napisano w raporcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel detaliczny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.