Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Przedsiębiorcy zwiększają eksport podczas Black Friday

Jak wynika z danych eBay, eksport towarów przez polskich dostawców, podczas Black Friday 2017, wzrósł w kluczowych sezonowych kategoriach o ponad 20% r/r, a produkty polskich sprzedawców były wybierane i eksportowane średnio co 5 sekund. Wartość ta robi tym większe wrażenie, że wynika z realizacji zamówień dla klientów na najbardziej konkurencyjnych zachodnich rynkach.

Przedsiębiorcy zwiększają eksport podczas Black Friday
fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-11-2018, 12:09

Przedświąteczny Black Friday to czas, kiedy klienci masowo ruszają na zakupy, a handlowcy mają okazję do znacznego zwiększenia obrotów. To właśnie wtedy, konsumenci poszukują nie tylko prezentów pod choinkę, ale często realizują decyzje zakupowe, które planowali cały rok czekając na najlepszą cenę upatrzonego produktu.

Polscy przedsiębiorcy działający na eBay z sukcesem wykorzystali możliwość dotarcia do zagranicznych odbiorców podczas Black Friday i w ostatnich latach istotnie zwiększyli eksport do Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Włoch oraz Francji. Podczas wyprzedaży Black Friday w 2017 r, towary od polskich dostawców były wybierane i eksportowane średnio co 5 sekund.

Wśród produktów najczęściej wybieranych przez zagranicznych klientów znajdowały się m.in. części samochodowe, artykuły do domu i ogrodu, produkty służące do majsterkowania, a także sprzęt elektroniczny oraz ubrania.

– W przedświątecznym okresie zapewniamy polskim przedsiębiorcom dostęp do globalnego rynku, z którego korzysta około 177 milionów potencjalnych klientów. Z roku na rok, Polacy zwiększają obroty i radzą sobie coraz lepiej. Już teraz ponad 33% polskich sprzedawców eksportuje na cztery lub więcej kontynentów, a wzrost eksportu produktów z kluczowych sezonowych kategorii, w okresie Black Friday 2017 roku, odnotowano na poziomie ponad 20% r/r w. Na uwagę zasługuje także fakt, że do sukcesu polskich przedsiębiorców przyczyniają się klienci na zachodnich rynkach, gdzie konkurencja jest naprawę silna – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    eksport RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Ebay RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.45.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.