Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przedstawicielka sieci Lidl: Szukamy kilkudziesięciu polskich dostawców. Będziemy z nimi rozwijać nowe marki produktów

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-09-2011, 15:42
Przedstawicielka sieci Lidl: Szukamy kilkudziesięciu polskich dostawców. Będziemy z nimi rozwijać nowe marki produktów
Fot. Daas

Chcielibyśmy podjąć współpracę z kilkudziesięcioma nowymi, polskim dostawcami, głównie z branży wędliniarskiej, mleczarskiej oraz rybnej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Biskup, przedstawicielka sieci Lidl Polska.

Lidl szuka polskich firm, które mogłyby produkować dla sieci produkty pod marką własną? Z iloma firmami Lidl chciałby rozpocząć współpracę i firmy z jakich kategorii produktowych są poszukiwane?

Obecnie współpracujemy z ponad 200 polskimi dostawcami. Z liderami w danej branży, jak np. Grupa Maspex Wadowice, Grupa Animex, czy też SM Mlekovita, ale również z mniejszymi producentami, masarniami, mleczarniami, czy też piekarniami, z którymi wspólnie stworzyliśmy wiele produktów pod markami sprzedawanymi wyłącznie w sklepach Lidl.

Chcąc wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów cały czas poszerzamy istniejący asortyment o nowe produkty, tworzące zupełnie nowe linie, ale również poszerzamy istniejące grupy produktowe. Poszukujemy nowych dostawców, z którymi moglibyśmy wdrażać nowe projekty w różnych kategoriach asortymentowych. Oczywiście ostateczna liczba dostawców, z którymi podejmiemy współpracę będzie uzależniona od jakości i atrakcyjności ich ofert, jak również od sytuacji na rodzimym rynku. Jednakże chcielibyśmy podjąć współpracę z kilkudziesięcioma nowymi dostawcami, głównie z branży wędliniarskiej, mleczarskiej oraz rybnej.

O jakich wspólnych projektach pani mówi? Czego miałyby dotyczyć? Jakich kategorii produktowych?

Nowe projekty produkcyjne dotyczyć będą przede wszystkim artykułów spożywczych. Rozważamy tu zarówno działania mające na celu rozwój istniejących marek dostępnych wyłącznie w sklepach Lidl, jak i kreację oraz wdrażanie nowych brandów.

Jak wyglądają plany sieci Lidl związane z rozwojem marki własnej? Obecnie jest ich ok. 200, ile będzie ich docelowo?

Z pewnością kontynuowana będzie polityka jakości. Istniejące marki artykułów spożywczych Lidl takie jak Pikok, Pilos, Bluedino, a także przemysłowych Silver Crest, Jolinesse, czy też Crivit Sports zdążyły już trwale zapisać się w świadomości naszych klientów. Poprzez specjalne akcje tematyczne będziemy sukcesywnie pogłębiać tę świadomość wśród konsumentów. Liczba nowych marek będzie zależała zarówno od zapotrzebowania rynku, ale również od efektywnej współpracy z nowymi i dotychczasowymi dostawcami.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • przedsiębiorca 30-09-2011, 09:50:
Czy dostawcy mogą poinformować jak wygląda płatność lIDLA za dostarczone towary, terminowość i termin płatności na fakturach?
  • Karol 30-09-2011, 09:24:
Gratulacje PIKOK jest bardzo dobry jakosciowo i cenowo ....nie mam pojęcia jak wytrzymują to producenci
  • nie czytam forbsa 30-09-2011, 07:20:
propaganda iście Eurocashowa....... trzeba miec kogo "strzyc " !

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH