Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przepisy chronią klientów sklepów internetowych bardziej niż kupujących w tradycyjny sposób

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 06-10-2010, 08:01

Niezadowolone z towaru zakupionego przez Internet osoby mogą z niego zrezygnować bez podawania przyczyn. Jedyne co muszą to odesłać towar do nadawcy na swój koszt - informuje Rzeczpospolita.

Prawo, poza pewnymi wyjątkami, przewiduje obowiązek przyjęcia przez e-sklep towaru, z którego klient chce zrezygnować. Z tego obowiązku sprzedawca nie może się wyłączyć - nawet jeśli wpisze takie postanowienie do regulaminu sklepu, będzie ono z mocy prawa nieważne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH