Przychody Lidla w Irlandii przekroczyły mld euro. Sieć wprowadza nowy koncept
John Paul Scally, szef irlandzkiego oddziału Lidl, przyznał, że sprzedaż sieci przekroczyła poziom miliarda euro - czytamy w retailgazette.co.uk. Dyskonter ma około 8,5 proc. udziału w irlandzkim rynku.

John Paul Scally zdradził, że w ciągu najbliższych lat sieć uruchomi 40-50 nowych sklepów. Aktualnie jest ich około 150.
Lidl pracuje obecnie nad nowocześniejszym konceptem sklepu, o większym formacie. Taka placówka kosztem 5 mln euro została już uruchomiona w Gorey, Wexford.
W nowszych placówkach o szerszych alejkach znajdą się m.in. ekspresy do kawy oraz oferta ciepłych przekąsek pod brandem "Lidl Go". Plan może być realizowany w całym kraju.
Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.