Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Przychody rosyjskiej sieci sklepów Dixy Group wzrosły o 20 proc.

Od początku 2016 roku, pod rządami Pedro Periery da Silvy, byłego dyrektora generalnego Biedronki, przychody rosyjskiej Dixy Group wzrosły o 20 proc. do 158 mld rubli (9,5 mld zł), a w samym II kw. 2016 roku były one wyższe o 23,7 proc. i wyniosły 84 mld rubli (5 mld zł) - podaje serwis dlahandlu.pl.

Przychody rosyjskiej sieci sklepów Dixy Group wzrosły o 20 proc.
Pedro Pereira da Silva. Fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 30-08-2016, 09:14

Jednocześnie w I połowie 2017 roku Grupa zanotowała stratę netto na poziomie 441 mln rubli (26 mln zł) wobec 807 mln rubli (48 mln zł) zysku w I połowie 2015 roku.

W tym samym czasie EBITDA spadła o 8,2 proc. do 6,254 mld rubli. Marża brutto spadła o 170 punktów procentowych do 27,9 proc. na skutek inwestycji w ceny, aby poprawić pozycjonowanie cenowe sieci. Jednocześnie Dixy Group przybyło 50 placówek w różnych formatach i obecnie w ramach Grupy działa 2758 placówek (14 nowych otwarć w II kw.).

Powierzchnia sprzedaży zwiększyła się o 13 proc. do 936 tys. mkw. W II kw. sprzedaż LfL wzrosła o 9,8 proc. dla całej Grupy i o 12,3 proc. dla sieci Dixi. W I półroczu sprzedaż LfL Grupy wzrosła o 6,2 proc., i o 7,6 proc. dla sieci Dixi. Grupę ciągnęły w dół wyniki sieci Victoria i Megamart, które w II kw. 2016 roku spadały odpowiednio o - 0,1 proc. i - 3 proc. LfL. 

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dixy Group RSS ALERT    /    Pedro Pereira da Silva RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.