Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przyszedł czas na palarnie kawy i dojrzewalnie owoców w sklepach

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 31-07-2014, 13:38
Przyszedł czas na palarnie kawy i dojrzewalnie owoców w sklepach
Marek Witaszewski, OTOMI

- Coraz większe możliwości dostawy na czas pozwolą dostarczać coraz świeższe produkty, a rozwój technologii informacyjnych pozwoli dostarczać częściej mniejsze partie towaru. Już dziś chleb bardzo często jest wypiekany na miejscu - pora na palarnie kawy i dojrzewalnie owoców. Koniec z zielonymi bananami albo twardym jak kamień awokado - mówi Marek Witaszewski z firmy OTOMI.

- W miarę bogacenia się społeczeństwa tracić na znaczeniu będzie niska cena, a zyskiwać jakość produktów, oferta sklepów będzie ulegać nieustannemu poszerzeniu. Unowocześni się również sprzedaż tradycyjnych produktów, bo rośnie świadomość wagi zdrowego odżywiania i udział w rynku produktów ekologicznych. Sklepy samoobsługowe nie znikną, może natomiast zniknąć z nich obsługa. Już dziś upowszechniają się kasy samoobsługowe, a wraz z rozwojem urządzeń będą one coraz wygodniejsze i szybsze. Na targach w Duesseldorfie widzieliśmy kasy, które same rozpoznają produkty, ważą je w razie potrzeby i przyjmują płatność. Elektroniczne metkowanie będzie sprzęgnięte z aplikacjami na smartfon. Po przygotowaniu listy zakupów będziemy prowadzeni między alejkami wprost do ulubionych produktów - uważa rozmówca dlahandlu.pl.

- Największe pole do rozwoju widzimy w wykorzystaniu technologii cyfrowych w handlu. Niektóre rozwiązania są już obecne na rynku, inne dopiero czekają na wdrożenie. Do tych pierwszych możemy zaliczyć różne formy sprzedaży internetowej. Coraz więcej firm rozwija system, w którym produkty wybieramy w sieci, a gotowy koszyk odbieramy po drodze ze sklepu albo magazynu - mówi Marek Witaszewski z OTOMI.

- I to, co dla nas najważniejsze, czyli wystrój. Liczymy, że jego rola będzie rosła. Atmosfera, w której będziemy dokonywać zakupów, będzie ważnym elementem przewagi konkurencyjnej - dodaje Marek Witaszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pawel 05-08-2014, 10:43:
Niskie ceny nigdy nie straca na znaczeniu. To miraz. Fakt,ze czesc badan wskazuje na zmniejszenie zainteresowania niskimi cenami,jest zwiazana z jedynie wzgledami natury spoleczno-psycholoigicznymi, "nie chce deklarowac,ze cena jest dla mnie wazna" (to wstyd,lepiej prezentowac "harda" postawe...dla mnie wazna jest jakosc i serwis a nie ceny) . Wiele sieci wpadly w pulapke kierujac sie tymi badaniami,kiedys Lidl,teraz niedawno Biedronka. Zgadzam sie natomiast,ze oczekiwania Klientow dotyczace serwisu,asortymentu beda stale rosnac.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH