Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rabat Detal będzie siecią ogólnopolską. W tym półroczu dobije do 1000 sklepów

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 02-04-2014, 14:44
Rabat Detal będzie siecią ogólnopolską. W tym półroczu dobije do 1000 sklepów
Wkrótce sieć Rabat Detal będzie liczyła 1 tys. sklepów

Jak powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Marek Szybalski, wiceprezes zarządu Rabat Detal, sieć najprawdopodobniej jeszcze w tym półroczu ma się rozrosnąć do 1000 sklepów. Obecnie Rabat Detal ma ponad 950 sklepów.

- Mimo dużej konkurencji rynkowej sieć Rabat Detal rośnie. Nasza ekspansja musi być intensywna, ponieważ istnieje duże zainteresowanie ze strony niezależnych sklepów detalicznych konkurujących z sieciami convienience i dyskontami. W ubiegłym roku mieliśmy kilkaset otwarć, ale wprowadzając standardy dokonaliśmy optymalizacji sieci. W tym roku mamy zamiar pozyskać 450 sklepów, a w kolejnych latach dzięki podnoszeniu standardów, rozwojowi struktur i nowych regionów, będziemy mieli dużo większe możliwości efektywnego wzrostu - mówi wiceprezes Rabat Detal.

Jak zapowiada Szybalski, Rabat Detal, którego sklepy do niedawna ulokowane były w pięciu województwach na południu kraju, docelowo będzie siecią o zasięgu ogólnopolskim. - Jeszcze z końcem ubiegłego roku uruchomiliśmy kolejny region, lubelski. Obecnie trwają już nasze intensywne prace w regionie podkarpackim, a ponadto w tym roku mamy zamiar uaktywnić się w kolejnych kilku województwach - zdradza Szybalski.

- Obserwujemy zmiany na rynku. Widzimy transformacje związane z rynkiem dostawców, detalistów i konsumentów. Swoje optymalne miejsce planujemy w grupie sklepów convenience, jako miejsca zakupów dla lokalnego konsumenta - mówi Szybalski. Jak tłumaczy, szybkie i wygodne zakupy to dzisiaj coraz mocniejszy atut mniejszych, lokalnych sklepów, ale pod warunkiem, że towarzyszy im komfort poprzez dobry i profesjonalny serwis. - Opieramy się na coraz mocniejszych relacjach poprzez narzędzia handlowe z naszymi partnerami, którzy z kolei przenoszą to na relacje z konsumentami - dodaje.

Początki sieci Rabat Detal sięgają roku 1995, kiedy grono kilku osób zainicjowało powstanie spółki akcyjnej, na bazie której zbudowano Polską Sieć Handlową "Rabat". W 2001 roku zostały dokonane zmiany w nazwie spółki na Rabat Detal Sp. z o.o.

W grudniu 2007 r. sieć zyskała strategicznego partnera, łącząc swe siły ze spółką Eko Holding S.A. Po zmianie konstrukcji Eko Holding, która nastąpiła z końcem roku 2012, Rabat Detal pozostał w strukturze Krzysztofa Gradeckiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.