Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rada Reklamy: Hasło reklamowe Carrefoura wprowadza w błąd

  • Autor: mediarun
  • Data: 14-04-2011, 09:13

Hipermarket Carrefour Polska na bilbordach zewnętrznych umieszczał napis "Taniej nie kupisz". Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama zawiera treści wprowadzające odbiorców w błąd a używanie hasła "Taniej nie kupisz" powinno zobowiązywać reklamodawcę do stosowania najniższych cen - informuje mediarun.

Zespół Orzekający stwierdził, że co do zasady, używanie tego typu haseł jest ryzykowne, gdyż w każdej chwili może się zdarzyć, że ktoś inny zaoferuje tego samego typu towar za niższą cenę. Zalecił zmodyfikowanie przekazu w taki sposób, aby nie wprowadzał konsumentów w błąd.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH