Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Raport FMI: 90 proc. sieci handlowych planuje inwestycje w markę własną

  • Autor: Detal Dzisiaj
  • Data: 23-06-2009, 21:45
Raport FMI: 90 proc. sieci handlowych planuje inwestycje w markę własną

Niemal wszystkie sieci supermarketów planują w najbliższym czasie zwiększyć w swoich sklepach ilość produktów sygnowanych marką własną. Jak wynika z raportu FMI, takie plany ma aż 90 proc. supermarketów. - pisze Detal Dzisiaj.

Marki własne mają pomóc im w walce o klienta, zwłaszcza w dobie, gdy większość osób musi oszczędzać pieniądze

Obecnie, już niemal co dziesiąty produkt sprzedawany w typowym supermarkecie, to produkt marki własnej. Jeszcze rok temu stanowiły one 8 proc. asortymentu.

Rośnie także sprzedaż marek własnych. W ubiegłym roku dynamika ta wyniosła prawie 11 proc., to ponad dwukrotnie więcej niż ogólny wzrost sprzedaży (5,2 proc.).

Spadają natomiast łączne zyski netto sieci sklepowych. Według FMI, spadły one w 2008 roku do niecałych 1,5 proc. Rok wcześniej wyniosły one ok. 1,8 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH