REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Real chce podwoić udziały marki własnej w hipermarketach

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2012, 10:47
Real chce podwoić udziały marki własnej w hipermarketach
Jarosław Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami w Real Polska

- Na półkach sieci Real w Polsce klienci mogą znaleźć ok. 1000 produktów pod marką Real Quality z tzw. średniej półki cenowej, a także ponad 1000 artykułów pod marką TIP, czyli produktów pierwszej ceny. Przy czym gros asortymentu marki własnej sprzedawana jest pod logo TIP - mówi Jarosław Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami w Real Polska.

REKLAMA

Przedstawiciel sieci hipermarketów nie chce zdradzić jaką część obrotów generują produkty spożywcze pod marką własną. Zaznacza jednak, że władze sieci Real mają plan dwukrotnego zwiększenia udziałów marek własnych w ciągu 2-3, może 4 lat.

- Tempo tego wzrostu zależy od tego, jak projekty nad którymi obecnie pracujemy, będą przyjmowane przez klientów - wyjaśnia Jarosław Moc.
Jego zadaniem udział marki własnej w asortymencie hipermarketów Real nie będzie mógł być zbyt duży. - Nie sądzę, abyśmy mogli przekroczyć 20 proc. udziału marki własnej w asortymencie naszych sklepów. Hipermarkety, z definicji muszą oferować szeroki asortyment marek różnych producentów - tłumaczy.

Real chce mocno rozwijać produkty ze średniej półki pod marką Real Quality.- Przeglądamy kategoria po kategorii m.in. cały dział spożywczy, sprawdzamy gdzie jest miejsce na nowości. Przesuwając na koniec horyzontu czasowego wszystkie tzw. kategorie trudne. Skupiamy się obecnie na artykułach papierowych, czy artykułach suchych, właśnie wprowadziliśmy na półki pełny asortyment karmy dla zwierząt. Mamy całą listę realizowanych projektów, dzięki którym powinniśmy w ciągu pół roku wprowadzić na rynek ok 150 nowych produktów. Skala nowości jest więc dość duża i pokrywa większość kategorii - mówi Jarosław Moc.

Sieć hipermarketów Real chce rozwijać także półkę marki własnej z produktami bio oraz wprowadzić artykuły private label z segmentu premium - o tych planach Jarosław Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami w sieci Real Polska opowie w kolejnej części rozmowy z serwisami www.portalspozywczy.pl i www.dlahandlu.pl.

Do końca 2012 r. na półki 54 działających w Polsce hipermarketów Real może trafić ok. 250 nowych produktów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Klient Real Brzezińska 23-04-2012, 19:07:
Real najpierw niech zatrudni kasjerki i ludzi do sprawdzania czy są prawidłowe ceny przy produktach , bo zgadywanie ile zapłacę i stanie 20 minut w kolejce do kasy przestaje mnie bawić.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH