Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Reklama Lidla liderem wyświetleń na YouTube w lutym

  • Autor: Press
  • Data: 21-03-2018, 09:45
Reklama Lidla liderem wyświetleń na YouTube w lutym
fot. shutterstock

Reklama Lidla z udziałem Kingi Paruzel i Food Emperora była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w lutym 2018 roku - podaje serwis Press.pl.

W reklamie Kinga Paruzel przygotowuje ryż zapiekany z jabłkami i bezą w towarzystwie youtubera kulinarnego Food Emperora. Film został opublikowany 7 lutego br. na kanale Kuchnia Lidla w ramach serii "Kuchnia na dwa głosy" (jedna osoba gotuje, a druga doradza jej zza kamery) i został już wyświetlony prawie 567 tys. razy. 

Druga w zestawieniu była reklama "Nielimitowany internet domowy od T-Mobile" (kanał TMobilePL), a trzecia - kolejna "Kuchnia na dwa głosy", tym razem z udziałem youtubera DG i jego żony, youtuberki prowadzącej kanał StylizacjeTV.

Więcej na Press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane