REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Reklama produktów spożywczych w aplikacjach mobilnych zyskuje na znaczeniu

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2013, 13:43
Reklama produktów spożywczych w aplikacjach mobilnych zyskuje na znaczeniu

Reklama w aplikacjach mobilnych zyskuje na znaczeniu. Listonic jest szczególnym rodzajem aplikacji. Pozwala na wyświetlanie komunikatów reklamowych z produktami FMCG w dwóch najważniejszych momentach. W czasie, gdy konsument planuje, co kupi, oraz kiedy stoi przed półką z produktami, Listonic namawia do wybrania produktu konkretnej marki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kamil Janiszewski, specjalista ds. sprzedaży i kontaktów z producentami FMCG w Listonic.

REKLAMA
- Jak wygląda w tej chwili nastawienie Polaków do aplikacji mobilnych usprawniających zakupy?

- Od początku grudnia 2012 roku notujemy przyrost nowych użytkowników o 30 tysięcy miesięcznie. Obecnie jest ich 400 tysięcy, z czego 75 tysięcy jest aktywnych. Jest to bardzo dynamiczny wzrost w porównaniu np. sprzed rokiem, kiedy odnotowywaliśmy 10 tys. nowych użytkowników miesięcznie. Ogromne znaczenie ma wzrost popularności smartfonów oraz obniżenie cen za korzystanie z mobilnego Internetu. Aplikacje mobilne wpisują się w trend upowszechniania nowych technologii. Dodatkowo Listonic realnie pomaga w zakupach, skracając czas ich trwania dzięki sortowaniu produktów według kategorii czy współdzieleniu list. Pomaga także kupować taniej dzięki ofertom z gazetek promocyjnych, które automatycznie dopasowują się do przedmiotów na listach.

- Czy reklama w aplikacjach mobilnych zyskuje na znaczeniu wśród firm produkujących żywność?

- Na podstawie naszych relacji z klientami z całą pewnością mogę potwierdzić, że reklama w aplikacjach mobilnych zyskuje na znaczeniu. Listonic jest szczególnym rodzajem aplikacji. Pozwala na wyświetlanie komunikatów reklamowych z produktami FMCG w dwóch najważniejszych momentach. W czasie, gdy konsument planuje, co kupi. Aplikacja podpowiada np. jakie nowe smaki czy produkty weszły na rynek. W drugim momencie, kiedy konsument stoi przed półką z produktami, Listonic namawia do wybrania produktu konkretnej marki.

- Jakie korzyści dla producentów stwarza ta forma promocji?

- Przede wszystkim reklama ta pozwala dotrzeć do konkretnej grupy docelowej. W przypadku Listonic są to osoby w wieku 25-54 lata, mieszkające w dużych miastach (28 proc. z Warszawy). Są to osoby odpowiadające za rodzinne zakupy lub mające na nie istotny wpływ, o dziwo stosunek mężczyzn do kobiet to 55:44. Są to użytkownicy smartfonów i mobilnego Internetu w telefonach. Z Listonic aktywnie korzysta około 75 tysięcy Polaków tworząc 110 tysięcy list zakupów i zapisując na nich ponad 1,2 miliona produktów, 95 proc. z nich są produktami szybkorotującymi.

- Jakie nowe funkcjonalności swojej aplikacji zamierzają Państwo wprowadzić w tym roku?

- W tym roku chcemy odpuścić dokładanie nowych funkcjonalności, a skupić się na doprowadzeniu obecnych do perfekcji. Np. część par korzystających z Listonic współdzieli listy w rodzinie. W tym miesiącu sprawiliśmy, że synchronizacja list zakupów między telefonami, jest tak szybka, jak gmail. Gdyby Listonic był zwykła papierową listą zakupów wyglądałoby to tak, że mamy dwie kartki, i to co zapiszemy na jednej, w ciągu 2,3 sekund, pojawia się na drugiej kartce i odwrotnie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH