Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Reklama w sklepie przyciąga klienta

Kampania reklamowa musi być dobrze zlokalizowana. Dzięki temu przyciągnie klienta do marki i zachęci do zakupu produktu - podaje Puls Biznesu.

Reklama w sklepie przyciąga klienta
Reklama w sklepie przyciąga klienta. Fot. shutterstock

Blisko 90 proc. osób stwierdziło, że czuło się dobrze i było zadowolone z wizyty w centrum handlowym, w których obecne były tzw. media in-store — czytamy w raporcie z badania przeprowadzonego przez IMS i Millward Brown, które dotyczyło efektywności reklamy w mediach in-store i jej pozytywnego wpływu na klientów. Prym wśród sklepowych kanałów reklamowych wiodą przekaz audio — „Instore radio” oraz wideo — „Mall TV” lub „Digital Signage”.

83 proc. respondentów wskazało również muzykę jako aspekt, który pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu sprzedaży. 

Jak pokazują badania, co czwarta badana osoba przyznaje, że kupuje pod wpływem wymienionych komunikatów, a co druga zauważa reklamy emitowane za pośrednictwem nośników IMS — 15 proc. klientów po zetknięciu się z przekazem reklamowym odwiedziło wybrany sklep, a co dziesiąty wydał pieniądze w reklamowym punkcie sprzedaży.

Czytaj więcej w Pulsie Biznesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

reklama w sklepie RSS ALERT    /    badania konsumenckie RSS ALERT    /    reklama w mediach RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.