REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rekordowe wyniki Organic Farma Zdrowia

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2013, 12:50
Rekordowe wyniki Organic Farma Zdrowia

O 500 proc. wzrósł zysk EBITDA Organic Farma Zdrowia w I kwartale 2013 r. Zysk EBITDA spółki wyniósł 684 tys. złotych, a Grupy Kapitałowej 820 tys. zł, co w obu przypadkach wynosi dokładnie 500 proc. wzrostu w stosunku do wyników rok wcześniej. To już drugi kwartał z rzędu kiedy spółka wypracowuje zdecydowanie dodatnie wyniki.

REKLAMA

Sprzedaż w I kw. 2013, zakończona na poziomie 10,7 mln złotych, stanowi 12 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży w I kw. 2012 roku i jest kolejnym rekordem sprzedaży kwartalnej Organic Farma Zdrowia. 381 tys. PLN zysku na sprzedaży (-152 tys. PLN w I kw. 2012), 354 tys. PLN zysku netto (-172 tys. PLN w I kw. 2012) i aż 684 tys. PLN zysku EBITDA (114 tys. PLN w I kw. 2012). Wyniki te są o ponad 300 proc. (EBITDA o 500 proc.) lepsze od zeszłorocznych, są też lepsze od poprzedniego, IV kw. 2012 roku, co pokazuje stały trend wzrostowy.

"Wynik w I kw. to efekt zamknięcia kilku trwale nierentownych sklepów w okresach poprzednich oraz zamknięcia kolejnego nierentownego sklepu w lutym bieżącego roku, dalszej zwyżki sprzedaży uzyskanej na tej samej bazie sklepów, otwarcia na początku marca delikatesów w CH Atrium Reduta w Warszawie, poprawy ciągłości dostaw produktów świeżych - w szczególności mięsa; wzbogacenia oferty o najwyższej jakości mięso z ekologicznych indyków oferowanych pod marką własną i oczywiście dalsza poprawa jakości i sposobu obsługi klientów" - czytamy w komunikacie spółki.

"Na sukces złożyło się kilka czynników, m.in. od początku lutego rozpoczęto proces wdrażania pozyskanego know-how w postaci Strategii Produktowej. Wdrażanie przyjętej Strategii zajmie kilka miesięcy. Podstawowe cele, jakie będą osiągnięte to: maksymalizacja oferty najlepiej rotujących produktów, zwiększenie zadowolenia Klientów przez poprawę dostępności i ekspozycji najbardziej poszukiwanych produktów, poprawa zarządzania produktami i półką na szczeblu centralnym i na każdym sklepie, zmniejszenie zapasów magazynowych i strat. Do tego trzeba doliczyć zdecydowaną politykę utrzymywania tylko rentownych sklepów" - czytamy dalej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH