Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Robert Krzak na FRSiH: Produkty wegańskie, bio i superfoods to kategoria znikoma

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2016, 19:28
Robert Krzak na FRSiH: Produkty wegańskie, bio i superfoods to kategoria znikoma
Robert Krzak, wiceprezes Forum Polskiego Handlu, fot. PTWP

Robert Krzak, członek rad nadzorczych Grupy Piotr i Paweł w trakcie debaty "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience", która odbyła się podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016, tłumaczył, że produkty wegańskie, bio i superfoods są interesujące dla ograniczonej liczby ludzi. - Jest to bardzo ciekawe przedsięwzięcie, ale nie wiemy, czy ono się rozwinie i w jakim kierunku - mówił.

Obecne trendy konsumenckie to m.in. poszukiwanie produktów prozdrowotnych, bio, wegetariańskich, wegańskich, superfoods, poszukiwanie nowych źródeł białka z alg morskich i owadów oraz tzw. super składników, np. super ziaren.

Robert Krzak, członek rad nadzorczych Grupy Piotr i Paweł uważa, że są to trendy rozwijające się w największych miastach i dotyczący znikomej liczby osób. - Ja myślę, że to jest lifestyle. Gdy pojedziemy do mniejszych miejscowości, zobaczymy tam inne trendy konsumenckie - mówił.

Tłumaczył, że produkty wegańskie, bio i superfoods są interesujące dla ograniczonej liczby ludzi. - Jest to bardzo ciekawe przedsięwzięcie, ale nie wiemy, czy ono się rozwinie i w jakim kierunku. Na tego typu produkty mogą sobie pozwolić ludzie, którzy dysponują odpowiednim portfelem - wyjaśniał.

Dodał, że w sklepach sieci "Piotr i Paweł" tego typu produkty są, ale jest to kategoria znikoma, choć ważna z punktu widzenia pozycjonowania sklepów, bo placówki te mają tego typu klientów.

Robert Krzak odniósł się również do marek producenckich i sieciowych. - Według mnie w "suchej żywności" będą ginęły marki. Uważam, że oprócz marek "A" i marek własnych nie potrzeba już żadnej innej marki. Marki, myślę, będą się kurczyły - mówił.

Tłumaczył również, że nie ma lojalności konsumenckiej. - Dlaczego konsument ma być lojalny? Bo lubi? A jeśli między sklepem "Piotr i Paweł" powstanie Lidl, to przestanie nas lubić?  Uważam, że nie ma czegoś takiego jak lojalność klienta. Jest szybkie życie i wszystko się zmienia i nie ma czegoś takiego jak lojalność konsumencka. Każdy detalista codziennie musi walczyć o klienta - mówił Robert Krzak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • hdprn 20-10-2016, 21:34:
niezły krzykacz i filozof :-)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.