REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Robert Krzak na FRSiH: Produkty wegańskie, bio i superfoods to kategoria znikoma

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2016, 19:28
Robert Krzak na FRSiH: Produkty wegańskie, bio i superfoods to kategoria znikoma
Robert Krzak, wiceprezes Forum Polskiego Handlu, fot. PTWP

Robert Krzak, członek rad nadzorczych Grupy Piotr i Paweł w trakcie debaty "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience", która odbyła się podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016, tłumaczył, że produkty wegańskie, bio i superfoods są interesujące dla ograniczonej liczby ludzi. - Jest to bardzo ciekawe przedsięwzięcie, ale nie wiemy, czy ono się rozwinie i w jakim kierunku - mówił.

REKLAMA

Obecne trendy konsumenckie to m.in. poszukiwanie produktów prozdrowotnych, bio, wegetariańskich, wegańskich, superfoods, poszukiwanie nowych źródeł białka z alg morskich i owadów oraz tzw. super składników, np. super ziaren.

Robert Krzak, członek rad nadzorczych Grupy Piotr i Paweł uważa, że są to trendy rozwijające się w największych miastach i dotyczący znikomej liczby osób. - Ja myślę, że to jest lifestyle. Gdy pojedziemy do mniejszych miejscowości, zobaczymy tam inne trendy konsumenckie - mówił.

Tłumaczył, że produkty wegańskie, bio i superfoods są interesujące dla ograniczonej liczby ludzi. - Jest to bardzo ciekawe przedsięwzięcie, ale nie wiemy, czy ono się rozwinie i w jakim kierunku. Na tego typu produkty mogą sobie pozwolić ludzie, którzy dysponują odpowiednim portfelem - wyjaśniał.

Dodał, że w sklepach sieci "Piotr i Paweł" tego typu produkty są, ale jest to kategoria znikoma, choć ważna z punktu widzenia pozycjonowania sklepów, bo placówki te mają tego typu klientów.

Robert Krzak odniósł się również do marek producenckich i sieciowych. - Według mnie w "suchej żywności" będą ginęły marki. Uważam, że oprócz marek "A" i marek własnych nie potrzeba już żadnej innej marki. Marki, myślę, będą się kurczyły - mówił.

Tłumaczył również, że nie ma lojalności konsumenckiej. - Dlaczego konsument ma być lojalny? Bo lubi? A jeśli między sklepem "Piotr i Paweł" powstanie Lidl, to przestanie nas lubić?  Uważam, że nie ma czegoś takiego jak lojalność klienta. Jest szybkie życie i wszystko się zmienia i nie ma czegoś takiego jak lojalność konsumencka. Każdy detalista codziennie musi walczyć o klienta - mówił Robert Krzak.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • hdprn 20-10-2016, 21:34:
niezły krzykacz i filozof :-)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 329) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH