Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Robert Krzak: "Piotr i Paweł po drodze" to strategiczny projekt (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-11-2017, 12:23
Robert Krzak:
Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz Członek Rad Nadzorczych w sieci Piotr i Paweł. Fot. PTWP

Rozpoczęliśmy w tym roku dość strategiczny projekt dla obu stron, zarówno dla British Petroleum jak i dla sieci "Piotr i Paweł" dotyczący nowego konceptu stworzenia sklepów convenience na stacjach benzynowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek rad nadzorczych w sieci Piotr i Paweł.

– Jesteśmy dumni, ponieważ zostaliśmy wybrani przez naszego partnera brytyjskiego jako partner na rynku polskim. W różnych krajach europejskich BP wybiera sobie jednego partnera, my staliśmy się ich partnerem. Mamy na dzisiaj otwarte trzy sklepy – to są sklepy testowe, pilotażowe – w Warszawie, w Poznaniu i w Krakowie, gdzie testujemy akceptację klientów co do konceptu sklepu, jak i do asortymentu, który jest tam sprzedawany – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek rad nadzorczych w sieci Piotr i Paweł.

– Chcemy się odróżnić od dzisiejszych konceptów, dać dużo możliwości produktów zgodnych z obecnymi trendami, czyli ready to eat meals, convenience. Chcemy, aby przejeżdżający klienci nie tankowali tylko benzyny, tylko żeby kupowali również wysokiej jakości produkty spożywcze do bezpośredniego spożycia w domu – mówi Robert Krzak. 

Czy ta współpraca to odpowiedź na obecne trendy konsumenckie? – Myślę, że w odniesieniu do asortymentu próbujemy odpowiedzieć na trendy konsumenckie. Z punktu widzenia sieci "Piotra i Paweł" jest też ważna dodatkowa możliwość zauważenia naszej marki. Tworzymy nową markę, która nazywa się "Piotr i Paweł po drodze".  Na tych samym stacjach benzynowych istnieją trzy brandy: BP, Wild Bean Cafe i "Piotr i Paweł po drodze" – współpraca z takimi partnerami to dla nas duże wyróżnienie. Mam nadzieję, że po okresie testowym, będziemy zwiększać liczbę tych sklepów – wyjaśnia.

Jakie plany ma sieć Piotr i Paweł na 2018 rok? – "Piotr i Paweł" rośnie w swoim stałym tempie, otwieramy ok 10 nowych sklepów co roku, staramy się wybrać najlepsze lokalizacje. W tym roku przejęliśmy 5 lokalizacji po firmie Alma, nie mamy planów przejmować kolejnych lokalizacji. W przyszłym roku będziemy szukać lokalizacji przede wszystkim w dużych miastach, ponieważ to najlepszy rynek dla naszych produktów i sklepów, najlepsza baza klientów. Będziemy się starali w 2018 r. otworzyć 10 sklepów – mówi Robert Krzak.

Robert Krzak był jednym z prelegentów debaty "Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży", która odbyła się podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH