Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Rohlig Suus Logistics wprowadza jednolite normy obsługi dla sklepów internetowych

Rohlig Suus Logistics jako jeden z pierwszych operatorów logistycznych na polskim rynku TSL standaryzuje usługi dla przesyłek e-commerce. Wprowadzenie jednolitych norm obsługi sklepów internetowych, podniesie jej jakość oraz wpłynie na wzrost konkurencyjności firmy.

Rohlig Suus Logistics informuje, że decyzja o wdrożeniu standaryzacji podyktowana jest dynamicznym rozwojem rynku e-commerce oraz rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie wysokiej jakości usług dodatkowych, które zapewniają wygodę doręczenia przesyłki finalnemu odbiorcy.

– Standaryzacja zapewnia usystematyzowanie całego procesu dostaw e-commerce. Gdy operator logistyczny nie posiada jasno określonych norm postępowania z przesyłkami B2C, często działa w sposób niezaplanowany, a czasem wręcz przypadkowy, co może znacząco wpływać na obniżenie jakości świadczonej usługi. Standaryzacja łączy wszystkie elementy obsługi kanału e-commerce - począwszy od jednego modelu cennika, a skończywszy na określonej gamie usług dodatkowych. – mówi Daniel Franke, członek zarządu Rohlig Suus Logistics.

– Poza podstawową ofertą e-commerce, będziemy jednak wciąż realizować indywidualne projekty naszych klientów, bowiem celem wprowadzenia standaryzacji nie jest ograniczenie palety oferowanych usług, ale nadanie im odpowiedniej przejrzystości – dodaje.

Jak wskazują dane, 22 proc. krajowych dostaw Rohlig Suus Logistics stanowią dostawy do odbiorców indywidualnych (B2C), a liczba ta systematycznie wzrasta.

Co więcej, konsumenci coraz chętniej kupują przez Internet nie tylko drobne artykuły, ale również produkty o większych gabarytach, które wykraczają poza możliwości kurierów. ROHLIG SUUS Logistics posiada kompetencje i wieloletnie doświadczenie w obsłudze tego typu przesyłek, co zapewnia operatorowi przewagę w tym segmencie.

Aż 60 proc. Polaków deklaruje nabycie w e-sklepie towarów, takich jak np. sprzęt AGD czy meble. Przy tak ciężkich i niewymiarowych przesyłkach, szczególnie istotna staje się sprawna dostawa, wsparta możliwością zamówienia usługi wniesienia, która obecnie stanowi blisko 5 proc. w krajowych zleceniach B2C operatora.

Ponadto e-konsumenci przywiązują szczególną uwagę do jakości całego procesu realizacji zlecenia. Oprócz ceny produktu, czasu i kosztu dostawy, ważna jest dla nich również estetyka samej przesyłki, zadeklarowany termin jej dostarczenia czy zachowanie kierowcy.

Sklepy internetowe chcąc budować lojalność klientów, dbają o ich pozytywne doświadczenia na każdym etapie dostawy produktu (od jego zakupu, po odbiór) w myśl tzw. customer experience.

więcej informacji:

Rohlig Suus Logistics RSS ALERT    /    Daniel Franke RSS ALERT    /    logistyka e-handlu RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    sklepy internetowe RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.190.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.