REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rohlig Suus Logistics wprowadza jednolite normy obsługi dla sklepów internetowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2016, 11:15

Rohlig Suus Logistics jako jeden z pierwszych operatorów logistycznych na polskim rynku TSL standaryzuje usługi dla przesyłek e-commerce. Wprowadzenie jednolitych norm obsługi sklepów internetowych, podniesie jej jakość oraz wpłynie na wzrost konkurencyjności firmy.

REKLAMA

Rohlig Suus Logistics informuje, że decyzja o wdrożeniu standaryzacji podyktowana jest dynamicznym rozwojem rynku e-commerce oraz rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie wysokiej jakości usług dodatkowych, które zapewniają wygodę doręczenia przesyłki finalnemu odbiorcy.

– Standaryzacja zapewnia usystematyzowanie całego procesu dostaw e-commerce. Gdy operator logistyczny nie posiada jasno określonych norm postępowania z przesyłkami B2C, często działa w sposób niezaplanowany, a czasem wręcz przypadkowy, co może znacząco wpływać na obniżenie jakości świadczonej usługi. Standaryzacja łączy wszystkie elementy obsługi kanału e-commerce - począwszy od jednego modelu cennika, a skończywszy na określonej gamie usług dodatkowych. – mówi Daniel Franke, członek zarządu Rohlig Suus Logistics.

– Poza podstawową ofertą e-commerce, będziemy jednak wciąż realizować indywidualne projekty naszych klientów, bowiem celem wprowadzenia standaryzacji nie jest ograniczenie palety oferowanych usług, ale nadanie im odpowiedniej przejrzystości – dodaje.

Jak wskazują dane, 22 proc. krajowych dostaw Rohlig Suus Logistics stanowią dostawy do odbiorców indywidualnych (B2C), a liczba ta systematycznie wzrasta.

Co więcej, konsumenci coraz chętniej kupują przez Internet nie tylko drobne artykuły, ale również produkty o większych gabarytach, które wykraczają poza możliwości kurierów. ROHLIG SUUS Logistics posiada kompetencje i wieloletnie doświadczenie w obsłudze tego typu przesyłek, co zapewnia operatorowi przewagę w tym segmencie.

Aż 60 proc. Polaków deklaruje nabycie w e-sklepie towarów, takich jak np. sprzęt AGD czy meble. Przy tak ciężkich i niewymiarowych przesyłkach, szczególnie istotna staje się sprawna dostawa, wsparta możliwością zamówienia usługi wniesienia, która obecnie stanowi blisko 5 proc. w krajowych zleceniach B2C operatora.

Ponadto e-konsumenci przywiązują szczególną uwagę do jakości całego procesu realizacji zlecenia. Oprócz ceny produktu, czasu i kosztu dostawy, ważna jest dla nich również estetyka samej przesyłki, zadeklarowany termin jej dostarczenia czy zachowanie kierowcy.

Sklepy internetowe chcąc budować lojalność klientów, dbają o ich pozytywne doświadczenia na każdym etapie dostawy produktu (od jego zakupu, po odbiór) w myśl tzw. customer experience.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH