Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie popularność systemów wsparcia sprzedaży

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 31-01-2018, 13:28
Rośnie popularność systemów wsparcia sprzedaży
Paweł Gołubiak

Rozwiązania zawarte w systemach wsparcia sprzedaży sprawiają, że w handlu coraz bardziej liczy się chłodny rachunek ekonomiczny prowadzony na bazie twardych danych – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gołubiak, Head of Workforce Solutions eLeader.

Działania sprzedażowe oparte na relacjach wymagają dodatkowego poparcia w sytuacji kiedy praktycznie na wyciągnięcie ręki są narzędzia np. automatyzujące category management nawet dla najmniejszych powierzchni. Według badania przeprowadzonego przez Gartnera już blisko 80% firm z sektora CG posiada systemy wspierające i monitorujące realizację strategii sprzedażowych, a 23% z badanych zamierza w 2018 roku zmienić lub rozwijać posiadane systemy.

To oznacza, że nie może być mowy o odgrywaniu poważnej roli na rynku bez wsparcia rozwiązań mobilnych wspierających sprzedaż. Przejmowanie od pracowników żmudnych mechanicznych działań formularzowych przez systemy informatyczne uwalnia zasoby dla merchandisingu i marketingu w terenie. Stąd coraz więcej mobilnych promoterów, ankieterów i asystentów klienta w sklepach - dla nich sprzedaż jest jednym z wielu zadań.

Sprawne sieci sprzedaży potrafią nie tylko błyskawicznie pozyskiwać informacje o nowych punktach, ale przetwarzając na wiele sposobów dane relacyjne, wspierają handlowców w optymalizacji oferty, dążąc przy tym do standardu perfect store/perfect visit. Kolejnym atutem jest szybkość dystrybucji informacji, sieci handlowe wymagają błyskawicznego uzupełniania brakujących towarów, tu bez systemów wspierających zamówienia z konieczną integracją z dystrybutorami o żadnej współpracy nie może być po prostu mowy.

W przypadku handlu niezależnego producenci dysponują promocjami, które tylko wyliczane i egzekwowane w locie, w ramach systemów mobilnych mogą zwrócić realny obraz ich skuteczności i opłacalności. Oczywiście wszelkie funkcjonalności na podstawowym poziomie, jak optymalizacja tras bazująca na kryteriach biznesowych, w skali całego rynku przynoszą wymierne korzyści jako oszczędności czasu i paliwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 961) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.