Rośnie rozpoznawalność Pasaży Tesco
Jak wskazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Pasaży Tesco, świadomość marki Pasaż Tesco utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie 94 proc., a korzystanie z oferty galerii handlowych tej marki deklaruje 90 proc. badanych.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- JLL: Co czwarte centrum handlowe w Polsce przeszło rozbudowę
- PRCH: Wrocław, Poznań i Trójmiasto najbardziej nasycone centrami handlowymi
- Były prezes Tesco Polska produkuje dziczyznę. "Realizuję swoje marzenia i pasje"
Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Pasaży Tesco przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC prezentuje postrzeganie marki pasaży handlowych Tesco. Zostało ono przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców 19 polskich większych i mniejszych miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco.
Wyniki badania wskazują, że najwyższa świadomość Pasaży Tesco występuje wśród mieszkańców południowo-zachodniej Polski – w Bielsku Białej, Świdnicy, Wałbrzychu, Zielonej Górze, Pile i Stargardzie Szczecińskim sięga nawet 100 proc. Analiza znajomości marki Pasaży Tesco względem wielkości miast, gdzie przeprowadzono badanie wykazała, że w mniejszych miastach (50 – 200 tys. mieszkańców) znajomość marki deklaruje 83 proc. respondentów, a w miastach większych (powyżej 200 tys. mieszkańców) 78 proc. z nich.
Badani zostali poproszeni również o ocenę wizerunku emocjonalnego Pasaży Tesco. Wyniki pokazały, że miejsce to kojarzy się pozytywnie większości respondentom. Aż 64 proc. ocenia Pasaże raczej pozytywnie lub zdecydowanie pozytywnie. Jako przyjazne miejsce, Pasaże Tesco kojarzą przede wszystkim mieszkańcy Zielonej Góry (100 proc. respondentów), Gliwic (92 proc.) i Rzeszowa (85 proc.).

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!