REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rośnie sieć sklepów monopolowych Planeta Alkoholi

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 11-10-2011, 10:21

Sieć Planeta Alkohole powiększyła się o kolejne sklepy. Dwa z nich zostały otwarte w Krakowie, kolejny - w Częstochowie. Tak jak zapowiadaliśmy, krakowskie placówki są zloklizowane przy ul. Zakopiańskiej i przy ul. Elsnera.www.dlahandlu.pl.

REKLAMA

Częstochowski sklep mieści się przy Al. Wolności.

Planeta Alkohole rozwija się w systemie franczyzowym. Dostarcza sklepom koncept wizualizacji i odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni sprzedażowej. Sklepy Planeta działają na rynku od 2003 roku.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Daniel 28-11-2013, 00:31:
Chciałem prowadzić własną działalność gospodarczą, wiedziałem, że PLANETA prowadzi franczyzę. System ten pomoże mi w proadzeniu sklepu alkoholowego. Umówiłem się na spotkanie z Panem Marciem. Na pierwszym spotkaniu została mi przedstawiona oferta, jak wygląda prowadzenie takiego sklepu, wszystko gładko, bardzo prosto. Byłem zdumiony, że to AŻ takie proste, jak mi przedstawiono ;) Pan Marcin powiedział również, że tak złą opinię, planeta zawdzięcza konkurencji, która pisze bzdury na forach, że planeta zmieniła podejście do swoich klientów, że działa ugodowo i wszystko jest jak najbardziej OK. Kierowany wizją prowadzenia dochodowej placówki, zaufałem sympatycznemu i miłemu Panu Marcinowi, umówiłem się na drugie spotkanie, gdzie oznajmiłem, że chętnie podejmę współpracę, wpłaciłem zaliczkę na poczet przyszłej placówki, KTÓRA W RAZIE ZERWANIA WSPÓŁPRACY MIAŁA ZOSTAĆ ZWRÓCONA ;) jako dokument, otrzymałem jedynie dokument wpłaty kwoty, żadnej umowy o zwrocie pieniędzy w razie niepowodzenia- taka umowa na gębę. Akcja miała miejsce rok temu październik/listopad 2012. Przez 2,3 miesiące szukano mi placówki. Pojawiła się opcja wynajmu placówki, której właścicielem miała być PLANETA (później dowiedziałem się, że placówka była podjęta od osoby prywatnej), a ja po "stabilizacji" obrotu miałem płacić wyższy czynsz planecie- niby zwykły, dodatkowy zarobek dla sieci, ale o tym się oczywiście klienta nie informuje, nikt by się wtedy nie godził na takie warunki. Placówkę mieliśmy otwierać pod koniec marca, ale wynikły komplikacje związane z sanepidem i urzędem miasta, trwało to blisko 3 miesiące, a w między czasie odwiedziałem właścicieli innych planet i nie wszystkie opinie o współpracy były tak kolorowe jak przedstawiano mi je w biurze. Jeśli coś idzie nie tak jak planowano, wtedy ludzie przestają być mili, sympatyczni i pojawiają się różnice zdań, do tego dochodzi unikanie kontaktu ze strony pana Marcina, nie odbieranie telefonów, nie odpisywanie na smsy. Kontynuując moją wspaniałą historię, zrezygnowałem z placówki (jak się na chwilę obecną okazuje, bardzo dobrze zrobiłem, bo nie jest to zyskowna placówka, a do czego mnie przekonywano, że będzie dochodowa) ale ku mojej uldze z rozwiązaniem wszystkich umów nie było żadnego problemu. Dobrze że wycofałęm się z tego interesu, bo zebrałem więcej informacji i nie wszystko co było mi mówione w biurze okazywało się prawdą. Wszystko pięknie, ładnie, ale Pan Marcin powiedział, że na zwrot pieniądzy (wspomniana wyżej zaliczka na poczet placówki) muszę jeszcze poczekać, że pieniądze będą za tydzień. Sytuacja powtarzała się w kółko przez jakieś 3 tygodnie, ciągle miałem czekać tydzień na pieniądze, poczym nagle kontakt się urwał, pan Marcin przestał odbierać telefon, odpowiadać na smsy. Nie mogąc się skontaktować i odzyskać pieniędzy, zostawiłem wiadomość, że jeśli nie odzyskam pieniędzy wystawię negatywną opinię na temat planety i opiszę całą zaistniałą sytuację. Wtedy pan Marcin się ze mną skontaktował, że pieniądze oczywiście będą i że wcale nie unika kontaktu tylko jest zabiegany ;) w ten właśnie sposób zwracanie pieniędzy ciągnie się od końca czerwca, mamy koniec listopada, a kontakt ponownie się urwał, mimo zapewnień, że oczywiście bardzo chcą mi zwrócić te pieniądze, których nie ma.
Piszę to, aby ludzie mieli świadomość, że jeśli chcą wejść w współpracę z tą siecią to muszą być przekonani o sukcesie placówki i dobrym miejscu na 110%, istnieje wtedy szansa że będą zadowoleni ze współpracy. Jednak jeśli nie są przekonani co do miejsca, albo są totalnie zieloni w branży sklepów alkoholowych jak byłem ja, to zdecydowanie odradzam takie topienie pieniędzy. Ja nie straciłem tak wiele, tylko zaliczkę, ale słyszałem już o ludziach którzy potracili 40tyś, 80, czy 100 tysięcy i teraz widzę, że nie były to bajki. Co do pań z biura - współpraca wygląda super, dziewczyny pomagają w całej polskiej biurokracji, ale co do umów z panem Marcinem mam duże obiegcje. Rozmawia się z nim super, kontaktowa, miła osoba, ale gdy w grę wchodzą pieniądze...
Jak widać zamieściłem opis mojej historii, pieniędzy nie odzyskałem.
Radzę poważnie się zastanowić zanim podejmiecie działania mające na celu współpracę.
Pozdrawiam,
Daniel

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH