Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie sprzedaż gadżetów związanych z mistrzostwami

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 09-06-2012, 13:30

Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska zauważa, że wśród oferty artykułów związanych z mistrzostwami Euro 2012 na razie najlepiej sprzedają się drobne gadżety - czytamy w serwisie gazeta.pl.

W ciągu jednego dnia Tesco sprzedaje w całej Polsce ok.10 tysięcy koszulek w barwach reprezentacji.

Symbolem mistrzostw są też maskotki, czyli Slavek i Slavko. Na terenie całej Polski dystrybuuje je, a także sprzedaje kielecki Kolporter. Grzegorz Maciągowski, rzecznik prasowy firmy stwierdza na łamach gazeta.pl, że maskotek jest w magazynach coraz mniej, co dobrze świadczy o ich popularności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH