REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rośnie sprzedaż gadżetów związanych z mistrzostwami

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 09-06-2012, 13:30

Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska zauważa, że wśród oferty artykułów związanych z mistrzostwami Euro 2012 na razie najlepiej sprzedają się drobne gadżety - czytamy w serwisie gazeta.pl.

REKLAMA

W ciągu jednego dnia Tesco sprzedaje w całej Polsce ok.10 tysięcy koszulek w barwach reprezentacji.

Symbolem mistrzostw są też maskotki, czyli Slavek i Slavko. Na terenie całej Polski dystrybuuje je, a także sprzedaje kielecki Kolporter. Grzegorz Maciągowski, rzecznik prasowy firmy stwierdza na łamach gazeta.pl, że maskotek jest w magazynach coraz mniej, co dobrze świadczy o ich popularności.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH