Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rossmann chce mieć za dwa lata 1000 sklepów w Polsce. To nie koniec ekspansji!

  • Autor: pr
  • Data: 06-12-2012, 14:31
Rossmann chce mieć za dwa lata 1000 sklepów w Polsce. To nie koniec ekspansji!
- Pomimo spowolnienia gospodarczego i rosnącej konkurencji, zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję - mówi Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmanna.

Szóstego grudnia sieć Rossmann, lider rynku drogeryjnego w Polsce otworzył w naszym kraju swoją 700. drogerię. Mimo imponującej dynamiki rozwoju, firma jeszcze bardziej przyspiesza ekspansję. W przyszłym roku zamierza otworzyć ponad 150 placówek. W ten sposób już w 2014 roku chce mieć ponad 1000 drogerii w Polsce.

Sklep numer 700 została uruchomiony w Warszawie. Nowa drogeria jest umiejscowiona w Centrum Handlowym IKEA Targówek przy ulicy Malborskiej 51.

- Pomimo spowolnienia gospodarczego i rosnącej konkurencji, zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję. Już w 2014 roku będziemy chcieli mieć w Polsce ponad 1000 swoich drogerii. Na tym nie poprzestaniemy. W kolejnych latach zamierzamy kontynuować nasz dynamiczny rozwój. Zależy nam na tym, aby utrzymać tempo wzrostu na poziomie kilkunastu procent w skali roku - mówi Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmanna.

Na tym nie koniec inwestycji. Kolejną zaplanowano na przyszły rok. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału w 2013 roku ma ruszyć budowa regionalnego magazynu dla południowej części kraju, który będzie się mieścić w Pyskowicach. Wartość inwestycji wyniesie 70 milionów zł.

W samych Niemczech działa 1745 drogerii Rossmanna. Ponadto firma ma swoje sklepy w Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech. Sklep numer 700 otwarty w Warszawie, będzie jednocześnie 1000 drogerią firmy poza granicami Niemiec.

Rossmann nie tylko stale zwiększa liczbę sklepów ułatwiając w ten sposób zakupy swoim klientom. Regularnie wprowadza na sklepowe półki nowy asortyment. Łącznie w ofercie znajduje się ponad 14 000 produktów. Dziennie drogerie z logo Rossmanna odwiedza prawie pół miliona klientów.

Rossmann ma obecnie 700 samoobsługowych drogerii w 310 miastach i miejscowościach w Polsce. Firma chce otwierać 100 nowych drogerii rocznie. Od 1993 roku Rossmann wydał w naszym kraju na inwestycje 945 mln zł. Ten rok operator zakończy liczbą 708 sklepów, zaś obroty sieci mogą według prognoz wynieść ok. 5 mld zł (w 2011 r. było to ponad 4,3 mld zł.)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.