Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Rossmann traci przez wolne niedziele

- 2018 r. był dla firmy udanym rokiem, obroty sięgnęły ponad 10 mld zł. Jednak bez wątpienia zakaz handlu w niedziele miał na te obroty negatywny wpływ. Udało się nam co prawda zrekompensować 70 proc. utraconych, niedzielnych obrotów w pozostałe dni tygodnia, ale 30 proc. z nich nie odzyskaliśmy. To dla nas wymierna strata – mówi „Rzeczpospolitej” Marek Maruszak, prezes Rossmann.

Rossmann traci przez wolne niedziele
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl/Rzeczpospolita
Data: 06-04-2019, 12:20

Przypomnijmy: Ubiegły rok firma zakończyła z liczbą 1301 placówek i obrotami na poziomie 9,7 mld zł (w 2017 r. było to 9,07 mld zł). Dla porównania Hebe miało w ubiegłym roku 200 sklepów i obroty w wysokości 207 mln euro (ok. 885 mln zł).

Na koniec 2017 roku Rossmann miał w Polsce 1232 sklepy, rok wcześniej było ich 1169, a w 2015 roku - 1103. Na koniec 2000 roku niemiecka sieć drogerii miała w naszym kraju 61 sklepów, a w 2010 już 516.

Codziennie w sklepach Rossmann zakupy robi 770 tys. Polaków. Brand oferuje 21 tys. produktów. Rossmann ma również 27 marek własnych. Firma wprowadza 7 tys. nowości rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rossmann RSS ALERT    /    Marek Maruszak RSS ALERT    /    niehandlowe niedziele RSS ALERT    /    wolne niedziele RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.217.242
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.