Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rossmann więcej przeznacza na reklamę. W tydzień wydał 4,3 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-11-2012, 18:35

Po raz pierwszy w zestawieniu Top 10 marek, które wydały najwięcej na reklamę telewizyjną, znalazła się marka Rossmann. Według danych AGB Nielsen (29.10 - 04.11.2012) sieć wydała 4 396 168 zł.

W zestawieniu znalazły się również marki Lidl (4 978 344 zł) i Biedronka (5 510 120 zł), które wśród sieci handlowych najwięcej wydają na reklamę w telewizji.

Według oficjalnych cenników stacji TV, na reklamę żywności wydano w tym czasie 77 798 037,10 zł.

Przypomnijmy, w ostatnim tygodniu października, tuż przed Świętem Zmarłych, wśród 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła się Biedronka (5 miejsce) - 5 028 694 zł oraz Lidl (8 miejsce) - 4 032 926 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH