REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rossmann wprowadza na polski rynek nowy koncept sklepu

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 29-10-2013, 17:01
Rossmann wprowadza na polski rynek nowy koncept sklepu
Fot. Rossmann

Ponad 100-metrowy dział perfumeryjny, salon fryzjerski i rekordowa ilość asortymentu - w poznańskim City Center otwarto kolejną na naszym rynku drogerię Rossmann. To już 780 drogeria w Polsce pod tym szyldem i jednocześnie nowy koncept sklepu oferujący klientom szerszy asortyment i nowe usługi dodatkowe.

REKLAMA

Placówka o powierzchni 1400 metrów kwadratowych wyróżnia się na tle innych wieloma nowatorskimi rozwiązaniami w tym, po raz pierwszy w historii firmy, salonem fryzjerskim oraz ponad stumetrowym działem perfumeryjnym. Charakteryzuje ją też szerszy niż w innych sklepach asortyment.

Po raz pierwszy w sklepie Rossmanna w Polsce pojawiło się tak rozbudowane, ponad stumetrowe stoisko perfumeryjne. Obecność dużego, nowego działu podkreśla aranżacja przestrzeni. Perfumeria w odcieniu ciemnego grafitu kontrastuje z bardzo jasną kolorystyką całego sklepu.

Salon fryzjerski o powierzchni kilkudziesięciu metrów ma sześć stanowisk fryzjerskich oraz dwa do mycia i pielęgnacji włosów. Partnerami salonu są firmy Henkel i profesjonalna marka fryzjerska Indola. Kameralny nastrój tworzą osobna lada kasowa do obsługi klientów salonu fryzjerskiego, poczekalnia z wygodną kanapą oraz serwowana klientom kawa. Obok salonu fryzjerskiego usytuowana jest strefa przeznaczona dla dzieci. Znajduje się w niej ogólnodostępna „piaskownica" z klockami Lego, telewizor z kreskówkami, stoliki i krzesełka oraz dodatkowo tablica do pisania. Jest też zaplecze dla rodzica z dzieckiem: dwa przewijaki z niezbędnymi przyborami higienicznymi oraz wygodnymi fotelami dla matki karmiącej. Z myślą o najmłodszych klientach standardowy asortyment sklepu został powiększony o kolekcję ubrań dla dzieci firm Endo i Pinokio.

- Rossmann cały czas poszukuje nowych rozwiązań, stara się kreować nowe trendy. Sklep w Poznaniu doskonale wpisuje się w tę strategię. Ale żeby otwierać tak spektakularne i nowatorskie sklepy, potrzebujemy odpowiednich lokalizacji, właśnie takich, jaką znaleźliśmy w Poznań City Center - mówi prezes firmy Rossmann Polska Marek Maruszak.

Obecnie Rossmann ma ponad 780 sklepów na terenie całego kraju. Do końca 2013 roku będzie ich 850. W najbliższych latach Rossmann planuje otwierać około 150 drogerii rocznie. Rossmann jest liderem rynku chemiczno - kosmetycznego z ponad 20 proc. udziałem.  

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH