REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rozwiązanie problemów branży handlowej zajmie sporo czasu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2015, 14:15
Rozwiązanie problemów branży handlowej zajmie sporo czasu
Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska

Na temat nietypowych promocji Carrefoura, odświeżenia marki własnej sieci oraz perspektyw rozwoju całej branży handlowej serwis portalspozywczy.pl rozmawiał z Robertem Noceniem, dyrektorem ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska.

REKLAMA

Carrefour w ostatnim czasie mocno zainwestował w nietypowe promocje. Jakie są efekty tego działania?

Innowacyjne formy promocji zawsze były wizytówką Carrefour. Niewątpliwie takie akcje jak, np. 1+1 za grosz, akcja Bumerang czy ostatnia akcja pod nazwą „Szalona Piątka" pokazały, że Carrefour przoduje w oferowaniu klientom nowych, nietuzinkowych akcji promocyjnych. Na pewno nie poprzestaniemy na tym i cały czas aktywnie będziemy działać w tym zakresie.

A czy te niestandardowe akcje promocyjne przynoszą efekty?

Jesteśmy bardzo zadowoleni z ostatniej akcji promocyjnej. Spełniła ona nasze oczekiwania. Działamy też bardzo intensywnie w obszarze klientów lojalnych. Co więcej, na bieżąco modyfikujemy naszą oferta produktowo-asortymentową, wprowadzamy wiele nowości rynkowych oraz kładziemy bardzo duży nacisk na strefę Targu Świeżości. Na dzień dzisiejszy zbudowaliśmy już przewagę konkurencyjną w obszarze produktów świeżych. Atrakcyjna jest także nasza oferta non-food. Dziś, w przededniu Bożego Narodzenia posiadamy bogatą ofertę zabawek czy dekoracji świątecznych. Do tego okresu również przygotowaliśmy się bardzo dobrze.

Czy przełom roku 2014 i 2015 będzie dla całej branży handlowej optymistyczny?

Jest kilka aspektów, które nie napawają optymizmem. Konsumpcja została mocno dotknięta przez deflację oraz embargo rosyjskie. Problemy te istnieją nie tylko na poziomie naszego kraju, ale również całej Unii Europejskiej. Ich rozwiązanie nie będzie łatwe i z pewnością zabierze sporo czasu.

Co słychać w temacie odświeżenia marki własnej Carrefour?

Cały czas realizujemy ten projekt. Produkty marki Carrefour są regularnie odświeżane. Każdy klient może zobaczyć i sprawdzić ich jakość w naszych sklepach. Produktów te można obecnie znaleźć w bardzo wielu kategoriach, a mimo to cały czas poszerzamy ich asortyment. Jest to jednak bardzo złożony i skomplikowany proces. Mogę zdradzić, że aktualnie bardzo mocno pracujemy nad obszarem produktów ‘Jakość z Natury', które nadzorujemy na całym etapie procesu produkcji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH