Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rozwój e-handlu nie zmniejszy liczby klientów w centrach handlowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 31-01-2012, 11:55

W ubiegłym roku w sklepach internetowych Polacy wydali 7,5 mld zł, a udział internetu w handlu detalicznym zwiększył się przez rok z 2,2 proc. do 3,1 proc. - podał na łamach Pulsu Biznesu Marek Górecki, specjalista ds. e-commerce w spółce Divante.

Jak czytamy w "PB" zmiany zachowań konsumentów następują bardzo szybko, może to mieć spory wpływ na sprzedaż w galeriach handlowych. Wprowadzenie dodatkowego kanału sprzedaży może wpłynąć na obniżenie dochodów z najmu.

Analitycy są jednak zgodni, że rozwój e-handlu nie zmniejszy liczby klientów w galeriach i centrach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH