Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ruch na FRSiH: Wkrótce otworzymy pierwszy autonomiczny kiosk w Warszawie

- Ruch jest w permanentnej restrukturyzacji, szukamy dla siebie nowej drogi. Kiedyś mieliśmy model biznesowy, ukierunkowany na klienta "w ruchu", ale dziś wymaga on odświeżenia. Jesteśmy ciekawą organizacją, która liczy ponad 100 lat, jednak nie ominęły nas ogromne problemy. Mamy świadomość, że tylko zmiana modelu działania nas uratuje. Nie chcemy konkurować ze sklepami convenience, mamy swoje unikalne cechy i przewagi. Zamierzamy znaleźć swój "niebieski ocean" - powiedział Piotr Regulski, członek zarządu Ruch SA.

Ruch na FRSiH: Wkrótce otworzymy pierwszy autonomiczny kiosk w Warszawie
Piotr Regulski, członek zarządu Ruch SA, fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 06-11-2019, 12:48

Na jakich wartościach skupi się Ruch? Które aktywa mogą zbudować spółkę na nowo? - Na pewno naszym atutem jest lokalizacja – kiosk można np. przenieść, możemy tu manewrować, postawić na rozwiązania autonomiczne. Możemy nasze punkty wykorzystać dla obsługi obszaru e-commerce jako punkty odbioru i nadawania paczek. Możemy na tym dużo zyskać, bo kurier przestał być atrakcją, a stał się problemem. Popularność Inpostu pokazuje, że to dobry kierunek - tłumaczył Piotr Regulski.

Ruch to dzisiaj 1500 punktów własnych i 10 tys. punktów, do których spółka dowozi prasę. - Logistycznie to kłopot, ale także szansa - możemy dostarczyć naszym partnerom więcej produktów, obniżając tym samym koszty dostawy i zwiększając rentowność. 18 listopada starujemy ze sprzedażą książek. Będzie to sprzedaż bezzwrotowa, bez oddawania niesprzedanych egzemplarzy do wydawcy. Zamierzamy rotować książkami miedzy naszymi punktami, możemy je dostarczać tam, gdzie życzy sobie klient - wyjaśnił przedstawiciel Ruchu.

Jego zdaniem przyszłość firmy to bazowanie na lokalizacjach i dostępności dla klientów. - Traffic rośnie, potencjał zakupowy jest ogromny, ale mamy kłopot z dotarciem do klienta, poinformowania go o naszej ofercie. Mierzymy się z tym wyzwaniem. Mamy ograniczony powierzchniowo format, musimy więc wybrać takie produkty, które będą się sprzedawać. To determinant naszych działań - mówił Piotr Regulski.

Kolejną przewagą Ruchu, mimo coraz szerzej stosowanych rozwiązań technologicznych, są pracownicy. - Przed technologiami się nie uchronimy, ale w zakupach ważne są też emocje. Jeśli kioskarz będzie wykonywał swoją pracę z pasja, zachęci klienta do zakupów. Tu przewagą może być tak prozaiczna rzecz, jak ciekawa rozmowa z konsumentem. Oczywiście borykamy się obecnie z brakiem rąk do pracy. 700 punktów stoi w tej chwili pustych. Szukamy ajentów, chcemy pójść w stronę bardziej elastycznych umów (punktu nie musi prowadzić jedna osoba), zachęcić do podjęcia współpracy studentów i emerytów, którzy być może będą chcieli prowadzić kawałek swojego biznesu, ponosząc mniejsze ryzyko. Nie uciekniemy także od punktów autonomicznych. Pierwszy z nich pojawi się pod koniec tego lub na początku przyszłego roku w Warszawie. Będziemy rozwijać projekt "Paczka w Ruchu". Szansą są także paczkomaty, jesteśmy otwarci na współpracę z sektorem e-commerce, bo to jest rynek, który rośnie w imponującym tempie. Zamierzamy również zwiększać liczbę punktów obsługujących płatności bezgotówkowe. W tej chwili jedynie 16 proc. transakcji jest dokonywanych za pośrednictwem kart płatniczych - podsumował Piotr Regulski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Regulski RSS ALERT    /    Ruch RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 91.212.223.35 [10.20.4.62]
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.