Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

RUCH razem z Sheepla.pl mocniej wchodzi w e-commerce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2014, 09:50

Dystrybutor prasy RUCH i Sheepla.pl oferują sklepom internetowym usługi umożliwiające klientom odbiór zamówienia online w kiosku. Dzięki integracji RUCHu i Sheepla z usługi może skorzystać już ponad 4 tys. sklepów internetowych w Polsce.

Wygodna i tania metoda odbioru zamówienia online w kiosku jest dodatkowym czynnikiem zachęcającym do zakupu towaru, a dzięki Sheepla udostępnienie jej w sklepie internetowym zajmuje zaledwie kilkanaście minut. W ramach planu abonamentowego, Sheepla nie pobiera opłat za transakcje dotyczące Paczki w RUCHu.

- Paczka w RUCHu to rewolucja na rynku logistycznym. Dzięki sieci ponad 2 500 kiosków i salonów prasowych zlokalizowanych w całej Polsce, od największych miast po najmniejsze wioski, docieramy do każdego klienta. To właśnie klient decyduje gdzie i kiedy chce odebrać paczkę. Nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora -- mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu RUCH.

- Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Dzięki temu Paczka w RUCHu jest niezawodną i wygodną usługą. Cieszę się, że do grona partnerów oferujących naszą usługę dołącza Sheepla - dodaje.

Sheepla łączy systemy operatorów logistycznych z platformami sklepowymi, pozwalając w jednolity i zautomatyzowany sposób, niezależnie od firmy kurierskiej, obsługiwać procesy logistyczne. Zgodnie z planami rozwoju, Sheepla rozpoczęła współpracę partnerską z dystrybutorem prasy RUCH, który dynamicznie wszedł na rynek e-commerce w Polsce.

- Dzięki integracji z Sheepla sklep internetowy ma możliwość administrowania usługami przewoźników z poziomu panelu administracyjnego narzędzia sprzedażowego. Sheepla automatyzuje procesy przygotowania i nadawania przesyłek w zakresie zintegrowanych przewoźników. Integracja nowego przewoźnika RUCH, zapewnia klientom Sheepla dodanie nowej metody dostawy w zaledwie kilka minut. Dodatkową zaletą współpracy jest to, że transakcje dotyczące Paczki w RUCHu w ramach abonamentów będą darmowe - mówi Piotr Stencel, CEO w Sheepla SA.

Dzięki usłudze Paczka w RUCHu, sklepy mają możliwość oferowania dodatkowej metody dostawy w niskiej cenie, co dla klienta docelowego jest często wyznacznikiem wyboru sklepu online, w którym dokona zamówienia. Za to klient sklepu ma możliwość odbioru paczki w dowolnie wybranym przez siebie kiosku spośród 2,5 tys. placówek zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH