REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruch SA ma nowy system do obsługi klientów

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 19-02-2014, 10:49

Firma Finnsoft, partner SAP, wdrożyła systemu contact center SAP Business Communications Management w Ruch SA. Obecnie obsługa klientów spółki - zarówno telefoniczna, jak i mailowa została w pełni zcentralizowana, co znacznie poprawiło efektywność pracy i jakość obsługi.

REKLAMA

Każdego dnia do Centrum Obsługi Klienta (COK) Ruchu trafia ponad 2000 połączeń telefonicznych i 500 maili oraz 350 zamówień rozmów. Większa cześć przypada na godziny poranne i południowe, dlatego celem biznesowym było zbudowanie jednej elastycznej, spójnej organizacji obsługującej wszystkie zgłoszenia od klientów oraz zintegrowanie zarządzania procesami obsługi klienta.

COK Ruchu oparte o SAP zarządza obecnie ruchem telefonicznym i kontaktami mailowymi oraz odpowiednio dystrybuuje zarejestrowane zgłoszenia do osób merytorycznie przygotowanych i odpowiedzialnych za poszczególne obszary. W praktyce oznacza to, że klienci i kontrahenci dzwoniący pod jeden numer telefonu czy wysyłając maile, są rozpoznawani i przekierowywani do właściwego opiekuna. Klienci, którzy nie dodzwonią się do dedykowanego konsultanta (z powodu jego zajętości np. obsługą innego klienta) zostaną automatycznie przekierowywani do innego konsultanta, bądź mogą skorzystać z funkcji zamówienia rozmowy.

Realizacja tego projektu została oparta o wdrożenie dwóch systemów: contact center SAP Business Communications Management oraz System Ewidencji Relacji (SER) który jest systemem autorskim Ruch, a jego zadaniem jest zarządzania zadaniami i relacjami z klientem. Wdrożenie SAP i integracja z istniejącą infrastrukturą zostały powierzone Finnsoftowi specjalizującemu się w rozwiązaniach SAP dla obsługi klienta i contact center.

Efektem wdrożenia nowego systemu w Ruchu obniżone zostały koszty realizacji procesów związanych ze składaniem zamówień, sprzedażą, logistyką, reklamacjami. Firma elastycznie może reagować na zmiany w natężeniu kontaktów, utrzymując wysoki poziom obsługi, bez dodatkowych nakładów finansowych.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • anulkapani 30-01-2015, 01:22:
Bomba! jestem pod wrażeniem, na pewno usprawni to wiele spraw i oszczędzi wielu problemów. I pewnie będą chwalić ruch jeszce bardziej niż obecnie tu gowork.pl/opinie_czytaj,12466 . Nie mogę wyjść z podziwu

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH