Ruch skupi się na wprowadzaniu nowych usług i poprawie sprzedaży

Firma Ruch już prawie skończyła restrukturyzację, czas przejść do ataku. Dzięki sieci kiosków wejdzie w paradę kurierom i listonoszom - pisze "Puls Biznesu".
Wszystko, co złe, kiedyś się kończy. Igor Chalupec, od lipca prezes, a wcześniej przewodniczący rady nadzorczej Ruchu, zapowiada, że po trzech latach od prywatyzacji kolporterska spółka może wreszcie przestać koncentrować się na restrukturyzacji i skupić się na wprowadzaniu nowych usług i poprawianiu sprzedaży.
Ruch ma 2,5 tys. własnych kiosków i 20 tys. punktów, do których codziennie dowozi prasę z 15 centrów logistycznych. Z gazetami mają coraz częściej jeździć paczki.
- Logistyka jest już na miejscu, teraz możemy tanio dodawać kolejne klocki i na wysokich marżach rozkręcać m.in. usługi dla handlu internetowego, przekształcając kioski z punktów sprzedaży detalicznej w minipunkty pocztowe - mówi w rozmowie z "PB", Dariusz Stolarczyk, odpowiedzialny w zarządzie Ruchu za sprawy operacyjne.
Fundamentem ma być usługa "Paczka w Ruchu", która ruszyła już w 2009 r., ale przez lata więcej o niej słyszano, niż widziano w praktyce. Dziś głównym partnerem Ruchu w tej działalności jest e-księgarnia Merlin.pl należąca do giełdowej Czerwonej Torebki -pisze "PB".

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!