Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Ruch skupi się na wprowadzaniu nowych usług i poprawie sprzedaży

Firma Ruch już prawie skończyła restrukturyzację, czas przejść do ataku. Dzięki sieci kiosków wejdzie w paradę kurierom i listonoszom - pisze "Puls Biznesu".

Ruch skupi się na wprowadzaniu nowych usług i poprawie sprzedaży
Ruch ma 2,5 tys. własnych kiosków i 20 tys. punktów, do których codziennie dowozi prasę z 15 centrów logistycznych

Autor: Puls Biznesu
Data: 09-12-2013, 08:31

Wszystko, co złe, kiedyś się kończy. Igor Chalupec, od lipca prezes, a wcześniej przewodniczący rady nadzorczej Ruchu, zapowiada, że po trzech latach od prywatyzacji kolporterska spółka może wreszcie przestać koncentrować się na restrukturyzacji i skupić się na wprowadzaniu nowych usług i poprawianiu sprzedaży.

Ruch ma 2,5 tys. własnych kiosków i 20 tys. punktów, do których codziennie dowozi prasę z 15 centrów logistycznych. Z gazetami mają coraz częściej jeździć paczki.

- Logistyka jest już na miejscu, teraz możemy tanio dodawać kolejne klocki i na wysokich marżach rozkręcać m.in. usługi dla handlu internetowego, przekształcając kioski z punktów sprzedaży detalicznej w minipunkty pocztowe - mówi w rozmowie z "PB", Dariusz Stolarczyk, odpowiedzialny w zarządzie Ruchu za sprawy operacyjne.

Fundamentem ma być usługa "Paczka w Ruchu", która ruszyła już w 2009 r., ale przez lata więcej o niej słyszano, niż widziano w praktyce. Dziś głównym partnerem Ruchu w tej działalności jest e-księgarnia Merlin.pl należąca do giełdowej Czerwonej Torebki  -pisze "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Igor Chalupec RSS ALERT    /    Ruch SA RSS ALERT    /    kioski RSS ALERT    /    kiosk Ruchu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.