Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kolejny etap kampanii Pasaży Tesco

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 14-07-2014, 13:48

Z końcem czerwca zakończył się pierwszy etap kampanii Pasaży Tesco, realizowanej pod hasłem „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”, której celem jest budowanie świadomości marki Pasaży wśród klientów. Kolejny etap wdrażania strategii, realizowanej poprzez cykliczne wydarzenia skierowane do społeczności lokalnych, ruszył z początkiem lipca.

"Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" to pierwsza edycja programu, którego celem jest budowanie świadomości Pasaży Tesco oraz ich oferty wśród nowych i obecnych klientów. Założeniem akcji jest wspieranie inicjatyw społecznych oraz udostępnianie przestrzeni Pasaży organizacjom takim jak m.in. domy kultury, szkoły, ośrodki zdrowia, przedszkola, stowarzyszenia czy fundacje, by mogły realizować swoje projekty wspierające integrację społeczności lokalnych.

Przez ponad miesiąc - od połowy maja do końca czerwca, w wybranych Pasażach Tesco w całej Polsce odbyła się seria eventów inaugurujących akcję „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada". Klienci mieli możliwość skorzystania z atrakcji, takich jak warsztaty recyklingowe, zdjęcia w fotobudce, wspólne malowanie sąsiedzkiego płotu czy animacje dla dzieci. W akcji wzięło udział łącznie kilka tysięcy osób. Z myślą o klientach, podczas każdego eventu inauguracyjnego właściciele sklepów i punktów usługowych Pasaży Tesco oferowali liczne rabaty i promocje - do akcji przyłączyło się blisko 160 najemców.

W wybranych lokalizacjach - w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Lublinie i Łodzi eventy inauguracyjne uświetniły swoją obecnością gwiazdy: Maja Sablewska, Joanna Jabłczyńska, Paulina Biernat i Jan Kliment, Katarzyna Cichopek oraz Karolina Malinowska. Każdy z gości specjalnych udzielał wyjątkowych sąsiedzkich porad, którym z wielką uwagą przysłuchiwali się klienci Pasaży.

- Z dużą satysfakcją obserwowaliśmy przebieg eventów inauguracyjnych akcji „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada". Cieszy nas fakt, że w klienci tak chętnie angażują się w działania na gruncie lokalnym - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu Centrów Handlowych Tesco Polska. - Jestem przekonany, że kolejny etap kampanii czyli otwarcie przestrzeni Pasaży Tesco na lokalne inicjatywy społeczne wzbudzi podobne zainteresowanie. Tym bardziej, że program spotkał się już z aprobatą większości przedstawicieli władz lokalnych, do których wystosowaliśmy prośbę o Patronat Honorowy. Pozyskaliśmy poparcie Prezydentów Miast, Marszałków Województw lub Wojewodów - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 015) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH