Rusza nowa hala Makro w Rzgowie koło Łodzi
Po 14 latach od otwarcia pierwszej hali Makro Cash & Carry w Łodzi, firma uruchamia drugie w regionie nowoczesne centrum zaopatrzenia hurtowego. Znacznie wzbogacony asortyment produktów przemysłowych, nowe propozycje biznesowe dla gastronomii i pokazowy sklep idealny to tylko niektóre ze zmian w koncepcji hali. Już 26 listopada nowe rozwiązania przetestują pierwsi kupujący.
Decyzja o budowie kolejnego centrum handlu hurtowego, którego koszt wyniósł prawie 80 milionów złotych, jest odpowiedzią na rozwój przedsiębiorczości w województwie łódzkim. W wyniku analizy potrzeb klientów biznesowych firma zdecydowała się implementować w Rzgowie unowocześnioną koncepcję hali. Stworzyliśmy nowoczesne, kompleksowe centrum zaopatrzenia i doradztwa - mówi Uwe Hölzer, prezes Makro Cash & Carry Polska.
Na powierzchni ponad 8,5 tys. mkw. klienci znajdą poszerzony wybór asortymentu, którego dopełnieniem będzie nowa, funkcjonalna aranżacja i innowacyjne rozwiązania dla przedsiębiorców. Na terenie kompleksu znajduje się m.in. pokazowy sklep „idealny" po raz pierwszy umiejscowiony na terenie hali. Tutaj właściciele sklepów detalicznych będą mogli zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania sklepowego wnętrza, łącznie z kompleksowymi pomysłami na wyeksponowanie produktów, rozmieszczenie regałów czy funkcjonalny system kasowy.
W nowej hali Makro w Rzgowie znacznie poszerzono asortyment artykułów przemysłowych - przede wszystkim dla sektorów handlu oraz usług hotelarsko-gastronomicznych. Z myślą o restauratorach rozbudowano ofertę specjalistycznego sprzętu kuchennego i produktów do dekoracji stołów (ich liczba zwiększyła się o około 80 proc.). Pośród kompleksowych pomysłów związanych z organizacją przyjęć okolicznościowych pojawiła się również sekcja z towarami dostosowanymi do potrzeb wesel.
Umiejscowiona w Rzgowie pod Łodzią hala to drugi obiekt firmy w regionie, a 28. w skali całego kraju. Nowe centrum zaopatrzenia uzupełni i poszerzy ofertę działającej od 1994 roku hali przy ul. Kasprzaka w Łodzi. Obecnie Makro Cash & Carry obsługuje w tej okolicy ponad 67,8 tys. klientów, co stanowi blisko jedną trzecią wszystkich przedsiębiorców z województwa. Szacuje się, że w ciągu roku nowa hala jest w stanie obsłużyć około 550 tysięcy klientów, a zatrudnienie znajdzie w niej ponad 200 osób.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!