Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2009, 23:42

Od 6 sierpnia rusza w Polsce jeden z najbardziej znanych na świecie programów lojalnościowych - Tesco Clubcard.

W ubiegłym roku sieć Tesco przeprowadziła testy różnych wersji programu lojalnościowego w swoich sklepach w 6 polskich miastach: Lubinie, Polkowicach, Zdzieszowicach, Rzeszowie, Przemyślu i Dębicy. Wyniki tych testów były wyjściem do wprowadzenia programu Clubcard do wszystkich sklepów sieci Tesco w Polsce.

Wprowadzenie programu Clubcard w Polsce to kolejny etap realizacji długofalowej strategii sieci Tesco, której głównym priorytetem jest zwiększenie zadowolenia klienta z zakupów. Ten nowy na polskim rynku program lojalnościowy prowadzony będzie równolegle ze wszystkimi akcjami promocyjnymi oraz kampaniami cenowymi sieci Tesco.

Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów lub całe zakupy.

Za każde wydane 2 złote do konta klienta zostaje przypisany 1 punkt. - Klienci, którzy przy okazji codziennych zakupów korzystają z naszych promocji i kampanii cenowych otrzymają dodatkową premię za swoje zakupy - punkty Clubcard, które zostaną wymienione na bony pieniężne. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy naszego programu będą regularnie otrzymywać od nas kupony ze zniżkami. Dzięki temu każde zakupy w Tesco będą jeszcze tańsze - mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska.

Za uzbierane podczas zakupów punkty klienci otrzymują bony pieniężne oraz kupony uprawniające do rabatów. Oferta kuponów jest spersonalizowana tzn. dostosowana do indywidualnych potrzeb danego klienta, obejmując produkty, które kupuje najczęściej. Bony i kupony są przesyłane do klienta raz na trzy miesiące wraz z aktualnym saldem konta Clubcard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • On wroc 06-12-2009, 13:45:
Właśnie otrzymałem swoje bony za zakupy zrobione w Tesco w okresie od 3 sierpnia do 25 października. Wartość punktów 1220, co oznacza że wydałem w tej sieci co najmniej 2440 zł (nie licząc wydatków na produkty wyłączone i zakupów które robiłem na firmę). W zamian otrzymałem bony o wartości 12 zł, czyli 0,5 % wydanych tam pieniędzy. I jednorazowe zniżki na wybrane artykuły, np. 1,20 zł na pierniki marki Tesco (których nie dotknąłbym za darmo) ;-). Jaj sobie z ludzi robią.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH