Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza wirtualna galeria sieci drogeryjnej Jawa

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-11-2014, 10:50

Wirtualna galeria sieci drogeryjnej Jawa zostanie uruchomiona jeszcze w listopadzie. Dostawcą technologii jest platforma handlowa Supersam.pl click & collect.

Drogerie Jawa to nowoczesny koncept sieci, funkcjonujący zarówno w sklepach własnych, w formule drogerii franczyzowych, jak również na stoiskach w sklepach spożywczych. Obecnie sieć liczy łącznie 411 sklepów i punktów drogeryjnych. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się warunkom gospodarczo-ekonomicznym oraz wymaganiom nowoczesnych klientów, firma podjęła decyzję o wejściu na rynek e-commerce. Decyzja ta jest częścią realizowanej przez Jawę strategii modern trade. Firma liczy na rozszerzenie dystrybucji oraz umocnienie swojej pozycji rynkowej.

W listopadzie została uruchomiona wirtualna galeria handlowa sklep.siec.jawa.pl, której implementacją zajął się Supersam, dostawca najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych dla rynku e-commerce. Technologia ta umożliwia ekspozycję pełnej oferty asortymentowej w Internecie, jednolitą wizualizację e-sklepu, pełną integrację oraz informatyzację całej sieci sklepów własnych i franszyzowych. Oferta handlowa drogerii zawiera pełne opisy i zdjęcia produktów, odpowiadające stanom magazynowym dostępnym w tych placówkach. Jest to możliwe dzięki stale rosnącej, opisanej bazie produktowej, będącej nieodłącznym elementem dostarczanej technologii. Supersam zadba również o rozbudowę modułów promocji, zaimplementowanie wybranego modułu płatności online oraz stworzenie gotowych zestawów zakupowych inspirujących internautów do większych zakupów. Za wsparcie marketingowe związane z pozyskiwaniem ruchu internautów będzie odpowiedzialna agencja marketing online Mediaverse. Do jej głównych zadań będzie należała budowa programów afiliacyjnych oraz optymalizacja wydatków reklamowych.

W pierwszej kolejności testowo zostało podłączonych 10 własnych placówek detalicznych, oraz została uruchomiona sprzedaż online z magazynu centralnego. Testy wirtualnej drogerii potrwają do końca roku. Następnie wdrożony zostanie sklep online, realizujący zamówienia z całego kraju, w kilkudziesięciu placówkach sieci Jawa. Zintegrowane sklepy pojawią się ze swoją ofertą w portalu Supersam.pl, a klienci będą mieli możliwości składania zamówień przez Internet z priorytetowym odbiorem osobistym w wybranym sklepie, o wyznaczonej przez klienta porze, bez kolejki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH