Ruszyła nowa kampania reklamowa zupek VIFON
Tan-Viet International - jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce - rozpoczął nową kampanię reklamową zup VIFON pod hasłem „VIFON...i robi się gorąco". Działania promocyjne w styczniu i lutym prowadzone są głównie w formie outdoorowej. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki VIFON.
Plakaty promujące zupę VIFON Kurczak Złoty można znaleźć w 25 miastach Polski na nośnikach typu Citylight, Billboard 12 i 18 oraz Frontlight . Kampania pod hasłem „VIFON....i robi się gorąco" zostanie także uzupełniona o rozgłośnie radiowe.
„Tym razem postanowiliśmy odejść od znanej wszystkim reklamy zup VIFON pod hasłem „Zalewasz?" i cofnąć się w czasy nieprzewidywalnych i szalonych lat 30-tych. Mamy nadzieję, że nasz nowy pomysł spodoba się konsumentom, a hasło „VIFON....i robi się gorąco" - podobnie jak „Zalewasz?" - wejdzie do potocznego słownika Polaków. Slogan kampanii nawiązuje oczywiście także do naszych produktów, niezastąpionych w mroźne dni - rozgrzewających i sycących" - mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan-Viet International.
Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Tan-Viet. Autorem kreacji jest agencja Soul&Mind.
Tan-Viet International - jedyny w Polsce importer zup VIFON - prowadzi intensywne działania promocyjne swojego flagowego produktu. Rok 2008 upłynął pod hasłem kampanii reklamowych „VIFON - zalewasz?". Spoty promujące zupki VIFON można było zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w Polsacie i TVN, w kinach (Cinema City, Kinoplex, Multikino oraz Silverscreen), a także usłyszeć na antenie RMF FM, RMF MAXX oraz ESKA.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!