Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sadowski, Demo: Nowe produkty świetnie przyjmują się na rynku w momencie zmian nawyków zakupowych (wideo)

Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching, który od 27 lat przygotowuje produkty do wejścia na rynek, opowiedział nam jak przez ostatnie ćwierćwiecze zmienił się marketing żywności w Polsce.

Sadowski, Demo: Nowe produkty świetnie przyjmują się na rynku w momencie zmian nawyków zakupowych (wideo)
Jacek Sadowski; fot. PTWP

Wizytówką Demo jest unikalna metoda wprowadzania produktów na rynek. - Product concept to produkt, który nasza firma w swojej ofercie od nastu lat i polega na tym, że jesteśmy zewnętrznym działem rozwoju i wsparcia dla firm. Jeżeli ktoś ma firmę, która się dobrze rozwija i szuka nowego produktu, to my dla niego analizujemy rynek i szukamy niszy. Przychodzą dla nas także firmy, które mają już produkt i zastanawiają się czy warto go wprowadzić na rynek. My wtedy analizujemy czy jest miejsce na ten produkt i czy można na nim zbudować rentowność, a jeśli tak, to w jaki sposób - komentuje Jacek Sadowski.

Dodaje, że Demo spotyka się także z firmami, które już mają produkt i wiedzą, że jest on dobry, ale chcą go skutecznie i z sukcesem wprowadzić na rynek. 

- Od 27 lat przygotowujemy produkty do wejścia na rynek. Około 60 proc. naszych klientów to firmy spożywcze. Odpowiadamy za takie marki jak: mleko Hej!, mleko Białe, wiele produktów Bakomy czy Kamisu - dodaje.

- Rynek spożywczy nie ma dla nas tajemnic - mówi.

Jak przez te 27 lat zmienił się marketing produktów spożywczych w Polsce? - Nie zmienił się - mówi Jacek Sadowski. - Polacy szukają zdrowszych, dobrych i naturalnych produktów, tylko definicja tych produktów się zmienia. To co jeszcze niedawno wydawało się być naturalne i zdrowe, dziś już może mieć inne postrzeganie. Poszukiwane są produkty jeszcze bardziej zdrowe - przyznaje.

Jak podkreśla, zmieniła się i cały czas się zmienia dystrybucja żywności. To potężne wyzwanie! - Nowe produkty świetnie przyjmują się na rynku własnie w momencie zmian nawyków zakupowych. Wiele rynkowych hitów wprowadzaliśmy wtedy, kiedy Polacy przechodzili z małych sklepów do hipermarketów. Wtedy był moment, kiedy byli bardziej otwarci na nowości - podsumowuje Jacek Sadowski.

 

Wywiad został przeprowadzony podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Sadowski RSS ALERT    /    Demo Effective Launching RSS ALERT    /    nowe produkty RSS ALERT    /    product concept RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    EEC 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.