Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Samsung i Frisco.pl współpracują w celu ułatwienia e-zakupów

Użytkownicy multimedialnych lodówek Family Hub firmy Samsung będą mogli zrobić zakupy za pośrednictwem aplikacji Frisco z dostawą do domu.

Samsung i Frisco.pl współpracują w celu ułatwienia e-zakupów
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-11-2019, 15:11

Polacy coraz częściej decydują się na zakupy przez Internet. Na taką decyzję ma wpływ całodobowa dostępność sklepów online, duży asortyment, konkurencyjne ceny oraz szybka i niskokosztowa dostawa. Marka Samsung zauważając tę tendencję oraz chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów nawiązała współpracę z internetowym supermarketem Frisco. Dzięki specjalnej aplikacji, użytkownicy lodówek Family Hub™ mogą w prosty sposób zamówić zakupy z dostawą do domu.

„Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda. Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu szukając korzystnych cen oraz  odpowiednich produktów. Multimedialna lodówka Samsung Family Hub™ dla wielu rodzin stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas, który możemy poświęcić dla rodziny. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje” – mówi Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.

Lodówka Family Hub™ umożliwia użytkownikom zarządzanie kalendarzem, przesyłanie wiadomości, słuchanie muzyki czy tworzenie list zakupów. Z poziomu ekranu Family Board na drzwiach lodówki możemy uzupełnić zapasy żywności, kupić chemię gospodarczą, czy karmę dla naszych pupili. Szeroki asortyment sklepu Frisco pozwala na wybór ulubionych produktów dla całej rodziny.

„Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera wśród supermarketów internetowych i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych Polaków. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając Polakom zakupy w naszym supermarkecie z ekranu lodówek Family Hub™, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery” – podkreśla Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.

Aplikacja zaprojektowana została w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Zaletą internetowych zakupów za pośrednictwem aplikacji Frisco jest gwarancja dostawy tego samego dnia (zamówienia złożone do 11:00). To wygodny sposób na zaoszczędzenie czasu, racjonalne zarządzanie domowymi zapasami oraz budżetem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frisco.pl RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT    /    Samsung RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.