Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sano różnicuje formaty sklepów na delikatesy i supermarkety osiedlowe, planuje wejść do centrów handlowych

  • Autor: Radosław Wałkuski, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-02-2009, 16:47
Sano różnicuje formaty sklepów na delikatesy i supermarkety osiedlowe, planuje wejść do centrów handlowych

Koszalińska sieć supermarketów Sano chce otwierać swoje sklepy w galeriach handlowych. Działania te stanowią część strategii zakładającej podzielenie supermarketów na dwie grupy: sklepów osiedlowych i delikatesowych.

- Najważniejsze cele jakie stawią przed sobą zarząd spółki to podział struktury sklepów na te dwa formaty, przy czym delikatesy w zamierzeniu mają pojawiać się przede wszystkim w centrach handlowych. Te plany wiążą się oczywiście z pakietem działań marketingowych skierowanych do określonych grup klientów oraz modernizacją placówek - wyjaśnia Beata Strzelecka-Wójcik, dyrektor ds. marketingu w Sano.

Spółka już teraz wprowadza swoje plany w życie. W listopadzie ubiegłego roku Sano otworzył supermarket w centrum handlowym Hosso w Gryficach. W 2009 roku ma zostać uruchomiony drugi sklep w galerii Hosso, tym razem w Szczecinku. Równocześnie firma chce rozwijać format sklepów osiedlowych, o powierzchni do tysiąca metrów kwadratowych.

Według zapewnień Beaty Strzeleckiej-Wójcik Sano na razie nie odczuwa skutków kryzysu gospodarczego. - Zapewne dlatego, że branża spożywcza jest mniej narażona na spadek koniunktury niż inne sektory - ocenia nasza rozmówczyni. - Spowolnienie w gospodarce światowej przekłada się również na wzrost cen importowanych produktów, w tym mięsnych, a nasza sieć zaopatruje się głównie u krajowych dostawców - zapewnia.- Mimo to liczymy się z niewielkim spadkiem obrotów i marż. Ale zaplanowane na ten rok modernizacje i zmiany zostaną przeprowadzone, choć być może ich tempo nie będzie tak dynamiczne jak zakładaliśmy - zastrzega. - Nie przewidujemy też redukcji zatrudnienia. Ewentualne oszczędności dotyczyć mogą wydatków na reklamę a wszystkie działania marketingowe i inwestycje będą dobrze zaplanowane - zapowiada.

Koszalińska sieć supermarketów Sano, licząca obecnie siedemnaście sklepów (w tym dziewięć w Koszalinie) istnieje na rynku od dziewiętnastu lat. Firma Sano założona w 1990 roku jako spółka cywilna dziewięć lat później została przekształcona w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Sano jest firmą z całkowitym polskim kapitałem.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Komorowska 21-08-2011, 15:47:
W sieci SANO w Gryficach przy ul.W.Polskiego na stoisku mięso-wędliny od pewnego czasu istnieje dziwny zwyczaj pakowania nawet najmniejszej
ilości wędliny w worek plastikowy o wym.28x34cm.
/waga ok.10g/Personel twierdzi, że mniejszych nie posiada.Czy jest to samowola czy zalecenie odgórne?Przy 1000 dziennie daje to wagę 10kg
worków w cenie srednio 20 zł/kg=200zł dziennie
czystego zysku.Czy nie powinna tym się zainteresować Inspekcja Handlowa

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH