REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

SaveCart zarzuca sieć na grymaszących e-klientów

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 09-02-2016, 09:14

Sklepy internetowe robią wiele, by zniwelować wady robienia e-zakupów. Pomaga w tym wiedza o klientach. Firma SaveCart wie, jak ją wykorzystać, i chce wyjść ze swoim produktem na nowe rynki – informuje „Puls Biznesu”.

REKLAMA

Trend personalizacji, czyli dostosowania produktu czy usługi do gustu i oczekiwań klientów, już dawno dotarł do e-commerce. Do tej pory przybierał formę personalizowanych e-maili, ubrań czy toreb. Ale te i inne zabiegi wciąż nie rozwiązują jednego z największych problemów branży e-commerce: liczba odwiedzin niekoniecznie przekłada się na liczbę dokonanych zakupów.

Window shopping, zjawisko znane ze sklepów stacjonarnych, występuje też w e-handlu. To sytuacje, w której internauci wchodzą do sklepu po to, by obejrzeć produkty czy nowości bez zamiaru ich kupowania. Przedsiębiorcy działający w e-handlu mierzą się też z porzucaniem koszyków przez klientów, czyli rezygnowania z zakupu na ostatnim etapie tego procesu.

To zjawisko, z którym walczy się na różne sposoby. Najbardziej popularnym jest wysyłanie klientom e-maili, które mają ich nakłonić do powrotu do sklepu i zakończenia transakcji. Te problemy od dawna analizował Rafał Gawłowski, założyciel i prezes firmy SaveCart, która pozwala na personalizację przekazów adresowanych do klientów e- -sklepów. Bazuje przy tym na ich profilach behawioralnych.

Rafał Gawłowski mówi, że firma zbiera wszystkie informacje na temat osoby odwiedzającej sklep — jak porusza się po stronie, co wkłada do koszyka, kiedy rezygnuje z zakupu. Profile, które powstają dzięki tym danym, dają właścicielom bardzo przydatną wiedzę. Jeszcze nie tak dawno na rynku były zaledwie trzy takie narzędzia, a rynek jeszcze nie był na nie gotowy.

Usługa, którą SaveCart proponuje klientom z sektora e-commerce, ma trzy główne cele: angażowanie użytkownika w proces zakupowy, zwiększanie wartości koszyka i ratowanie transakcji.

Czytaj więcej w „Pulsie Biznesu”

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 11-02-2016, 17:54:
Rozwiązania e-commerce, platformy dla e-sklepów:

artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 773 573)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH