Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-03-2018, 11:11

Selectivv Mobile Housem która pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy, ze względu na rozwój firmy, zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media.

Selectivv Mobile House działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie 30 osób. Firma świadczy obecnie swoje usługi na terenie Polski, Ukrainy, Rumunii, Rosji i Węgier, jednak technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie, pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. Selectivv jako jedna z niewielu firm na polskim rynku zdecydowała się na wprowadzenie 7-godzinnego czasu pracy.  Jednocześnie ze względu na stały wzrost zainteresowania usługami firmy wzmacnia swoją strukturę o nowych specjalistów z branży reklamy mobilnej i internetowej. Od kwietnia do działu sprzedaży dołączą Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki, wcześniej związani ze Ströer Digital Media.

Tomasz Niewiński obejmie w firmie stanowisko Director of Business Development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą Digital związany jest od 2007 roku.  Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako Dyrektor ds. Reklamy Internetowej w INFOR BIZNES (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz obejmie stanowisko: Business Development Managera, odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce. W Ströer Digital Media pracował na stanowisku Agency Sales Managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku Key Account Managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane