Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Selgros Cash&Carry rezygnuje ze sprzedaży żywego karpia w 1/3 hal w Polsce

Wycofanie żywego karpia z co trzeciej hali i znaczące zwiększenie sprzedaży świeżych elementów zamiast żywego karpia - to plany Selgros Cash&Carry na grudzień 2018. Decyzja ta podyktowana jest polityką zrównoważonego rozwoju firmy wspieraną przez współpracę z Fundacją Alberta Schweitzera działającą na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt.

Selgros Cash&Carry rezygnuje ze sprzedaży żywego karpia w 1/3 hal w Polsce
fot. materiały prasowe

Selgros Cash&Carry stale bada trendy konsumenckie i przygląda się zmieniającym się zwyczajom zakupowym klientów, którzy powoli odchodzą od tradycji zakupu żywego karpia na święta i decydują się na zakup świeżych gotowych elementów. 

- Chociaż sprzedaż żywych ryb z zachowaniem ich dobrostanu to standardowy sposób postępowania w halach Selgros Cash&Carry, firma w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia położy największy nacisk na doskonałej jakości elementy z karpia, które będą dostępne w znacznie rozszerzonym asortymencie we wszystkich halach. Aby zagwarantować maksymalną świeżość elementy z karpia będą dostarczane 6 razy w tygodniu, wyłącznie od polskich producentów - mówi Cezary Furmanowicz dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry. 

Selgros Cash&Carry z roku na rok powiększa asortyment gotowych elementów z karpia. W tym roku ich ilość będzie trzykrotnie większa niż w roku ubiegłym, o tyle samo zmniejszy się sprzedaż żywego karpia. 

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Selgros posiada 18 hal handlowych w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Selgros Cash&Carry RSS ALERT    /    karp RSS ALERT    /    hurtownie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.175.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.