Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Selgros chce rozwinąć sieć hal cash&carry do dwudziestu punktów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2017, 10:10
Selgros chce rozwinąć sieć hal cash&carry do dwudziestu punktów
Jeden z punktów Selgros. Fot. materiały prasowe

17 punktów handlowych o łącznej powierzchni 160 000 m2 i ponad 4000 zatrudnionych pracowników, to bilans 20 lat działalności sieci hurtowni Selgros Cash&Carry w Polsce. Firma zapowiada dalszy rozwój. Otwarcie kolejnej hali pod Warszawą już w październiku.

Obecnie Selgros posiada w Polsce siedemnaście hurtowni samoobsługowych oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet.

W październiku otwarta zostanie nowa hala Selgros w Mysiadle pod Warszawą. Będzie to 18 punkt handlowy firmy w Polsce. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. 

Pierwsza hala Selgros Cash&Carry została otwarta w 1997 roku w Poznaniu. Początkowo firma planowała otwarcie pięciu obiektów - obecnie działa nie tylko 17 hal samoobsługowych, ale także Centrum Dystrybucyjne Transgourmet dedykowane branży HoReCa oraz Akademia Kulinarna. Od 2015 roku Selgros Cash&Carry z centralnym biurem w Poznaniu jest częścią holdingu Transgourmet, którego udziałowcem jest druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi – COOP.

− Dzięki grupie Transgourmet zmienił się nie tylko kolor naszego logotypu, ale także zakres naszej działalności: dziś zaopatrujemy nie tylko klientów prowadzących działalność gospodarczą, przedsiębiorców, ale także szeroko pojętą branżę gastronomiczną, w tym punkty zbiorowego żywienia. Naszym zadaniem jest zarówno dostarczanie asortymentu, jak i wspieranie klientów w ich codziennej działalności. Selgros to już nie tylko hurtownia, ale zaplecze logistyczne i szkoleniowe. Stawiamy na doświadczenie i wiedzę, które są motorem napędowym naszego rozwoju – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor marketingu Transgourmet Polska.

Hale sprzedażowe wyposażone są we własne punkty rozbioru mięsa, specjalnie wydzielone powierzchnie z owocami i warzywami czy nowoczesne stoiska przystosowane do sprzedaży ryb i owoców morza. To szczególny punkt działalności Selgros – dzięki przynależności do grupy Transgourmet firma posiada własną platformę logistyczną w Bremenhaven i system dostaw, dzięki którym do wszystkich hal w Polsce trafiają morskie specjały z całego świata. Ponadto posiada trzy marki własne produktów, dopasowane do potrzeb klienta: Transgourmet Premium, Transgourmet Quality oraz Transgourmet Economy.

Marki handlowe Selgros Cash&Carry i Transgourmet należą do Transgourmet Polska Sp. z o.o. Firma zainwestowała do tej pory w Polsce ponad 2 mld zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 061) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH