Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Selgros przeprowadza rebranding. Nowe logo

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2015, 18:06
Selgros przeprowadza rebranding. Nowe logo
Nowe logo Selgros. Fot. materiały prasowe

Selgros Cash&Carry przeprowadza rebranding. Z początkiem listopada jedna z wiodących mark handlu hurtowego zmienia logo. Nowy wizerunek jest wspólny dla wszystkich spółek Transgourmet Holding na terenie Europy.

Nowe, biało-czerwone logo Selgros Cash&Carry zyskało świeży i bardziej nowoczesny wygląd. Oficjalną premierę nowego logo firma planuje na 2 listopada tego roku. Oczekuje się, że wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu znajomości i rozpoznawalność marki Selgros Cash&Carry, a także umocnią jej pozycję na polskim rynku FMCG. Nowe logo pojawi się również na kartach klienta. Jednak stare karty zachowają ważność. Dodatkowo firma wprowadzi karty klienta w wersji mini.

Celem rebrandingu sieci hali Selgros jest stworzenie najbardziej nowoczesnej marki cash&carry w Europie. Wkrótce zakończy się proces modernizacji hurtowni, którym objęte były wszystkie hale na terenie Polski.

DSC_0211m.jpg

Na początku października firma Selgros Sp. z o.o. zmieniła nazwę na Transgourmet Polska Sp. z o.o. Celem było podkreślenie przynależność spółki do dużej, europejskiej marki jaką jest grupa Transgourmet, specjalizująca się w dostarczaniu pełnego asortymentu spożywczego i przemysłowego sklepom i hurtowniom, sektorowi gastronomicznemu, hotelarskiemu i punktom zbiorowego żywienia. Marka Selgros Cash&Carry i należące do niej hurtownie pozostają wiodącą formą działalnością firmy w Polsce.

W celu umocnienie pozycji firmy na rynku oraz zapewnienie jej dalszego rozwoju w Polsce Selgros Cash&Carry rozpoczął się w 2011 roku remodeling swoich hal. Zainwestowano m.in. w przebudowy hurtowni, wzbogacenie asortymentu i rozwój usługi dowozu produktów do klientów HoReCa. Zakupy w odnowionych hurtowniach są prostsze i przyjemniejsze. Dodatkowo, modernizacja wiąże się każdorazowo z rozszerzeniem asortymentu – m.in. o świeże ryby i owoce morza, pieczywo z własnego odpieku oraz „rynek artykułów świeżych”. Proces modernizacji jest w toku. Już w połowie listopada zostanie otwarta zmodernizowana hurtowna w Radomiu, a przyszłym roku, kiedy zostaną odnowione hale Selgros Cash&Carry w Białymstoku i Gdańsku, procesu remodelingu zostanie zakończony.

Od połowy października działalność rozpoczął także drugi kanał dystrybucji Transgourmet Polska – foodservice, który jest skoncentrowany na obsłudze klientów sieciowych z działu HoReCa i zbiorowego żywienia. Z uruchomieniem nowego kanału foodservice wiąże się otwarcie magazynu w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Skąd pierwsze samochody dostawcze wyjechały do klientów 15 października. Transgourmet w kanale foodservice specjalizuje się w dowozach produktów spożywczych i przemysłowych m.in. do hoteli, gastronomii, firm cateringowych, klientów sieciowych HoReCa i zbiorowego żywienia. Polska firma poszerzając zakres usług chce uzupełnić lukę na rynku HoReCa.

Dzięki bogatemu zapleczu Transgourmet polska firma ma dostęp do produktów z własnych zakładów produkcyjnych, świeżych ryb oraz owoców i warzyw, tym samym zapewniając klientom bogatą ofertę oraz doskonałą jakość i świeżość produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Marki handlowe Selgros Cash&Carry i Transgourmet należą do Transgourmet Polska Sp. z o.o. Firma zainwestowała do tej pory w Polsce ponad 1,2 mld zł. Obecnie Selgros posiada w Polsce szesnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (2 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce około 4.000 pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Xyz 30-10-2015, 00:08:
Jeżeli oczekuje się Polskiej Hurtowni Cash & Carry to polecam BAĆ-POL
  • dyzio 29-10-2015, 20:03:
Taaaa... to naprawdę wielki sukces w rozwoju, najpierw Niemcy a teraz Szwajcarzy. Jak już nie da się napchać więcej wody do kostki masła to należy zmienić okładkę, gotowe. Biznes się kręci. Pompujemy!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH