Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Seńczuk, POLOmarket: Dla spółki bardziej liczy się jakość sklepów niż ich liczba

POLOmarket intensywnie pracuje nad odzyskaniem udział w rynku sprzed podziału firmy, który nastąpił półtora roku temu. Ale bardziej niż na liczbę sklepów, spółka stawia na jakość placówek i oferowanego asortymentu. Jednym z priorytetów jest dbałość o jakość produktów świeżych i ultraświeżych.

Seńczuk, POLOmarket: Dla spółki bardziej liczy się jakość sklepów niż ich liczba
Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu POLOmarketu. Fot. POLOmarket

- Koniec roku 2015 POLOmarket zamknął liczbą 282 placówek. Ich liczba byłaby większa, ale zgodnie z przyjętą strategią, dla spółki bardziej liczy się ich jakość niż ilość, dlatego też w ubiegłym roku zapadła decyzja o likwidacji kilku z nich – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.

Zaznacza, że podobnie jest w 2016 r. - Do dziś otworzyliśmy już 14 nowych sklepów. W drugim półroczu planujemy otwarcie 6 nowych placówek. Uwzględniając zamknięcia najsłabszych obiektów, które nie spełniają naszych założeń jakościowych, rok 2017 rozpoczniemy z ponad 290-cioma sklepami – mówi Michał Seńczuk.

Dodaje, że sklepy POLOmarket  wyróżniają się dobrymi cenami, a także bardzo szeroką ofertą, zwłaszcza w kategorii produktów świeżych i ultraświeżych.

- Łączna długość naszych lad z tradycyjnie podanymi wędlinami i mięsem to ponad 3,5 km! Ta liczba pokazuje, na co kładziemy największy nacisk i co jest naszym wyróżnikiem – tłumaczy Michał Seńczuk.

Dodaje, że najwyższa jakość i świeżość osiągane są dzięki działaniu dwóch nowoczesnych Centrów Logistycznych, które należą do POLOmarketu. Pozwalają nam one towarować wszystkie nasze sklepy każdego dnia, przez cały tydzień.

Michał Seńczuk podkreśla, że  POLOmarket zamknął rok 2015 przychodem ze sprzedaży na poziomie 2,38 mld złotych. 

- W bieżącym roku prognozujemy przychód w wysokości blisko 2,6 mld. Biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu przychodów w pierwszym półroczu (ponad 7 proc.), a także założenia na drugą połowę roku, osiągnięcie zakładanego wyniku rocznego jest jak najbardziej realne – mówi Michał Seńczuk. 

POLOmarket to jedna z polskich sieci supermarketów. Posiada ponad 285 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Półtora roku temu sieć POLOmarket zmniejszyła się o ok. 180 sklepów, a z jej struktur wydzielona została spółka market-Detal. Obecnie sieć stara się odzyskać udział w rynku sprzed podziału.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    Michał Seńczuk RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • X 2016-08-08 13:35:53
    To czy oba centra logistyczne są własnością POLOmarketu to sprawa dość dyskusyjna...
  • Flp 2016-08-08 17:03:51
    Nadto mimo odejscia Market-detal nadal pozstaje ,,koniem trojanskim\" w calym holdingu
  • .. 2016-08-08 18:14:33
    te nowe sklepy są bardziej niż okej
  • Tofik 2016-08-09 09:34:58
    Ładny sklep to nie wszystko - fakt wyglądają o niebo lepiej niż Biedronka - trzeba mieć tez taką sprawna obsługę jak w Biedronce
  • 690tip 2016-08-09 14:10:09
    bardzo niejednolita sieć

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.