Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Seńczuk, POLOmarket: Naszym celem jest zwiększanie udziałów rynkowych

Półtora roku temu sieć sieć POLOmarket zmniejszyła się o ok. 180 sklepów, a z jej struktur wydzielona została spółka market-Detal. Obecnie sieć stara się odzyskać udział w rynku sprzed podziału.

Seńczuk, POLOmarket: Naszym celem jest zwiększanie udziałów rynkowych
Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu POLOmarketu. Fot. POLOmarket

– Zwiększanie udziałów rynkowych jest dla nas istotnym celem, który systematycznie realizujemy od momentu podziału sieci, czego dowodem są stałe wzrosty sprzedaży sieci – w pierwszym półroczu br. było to ponad 7 proc. – mówi serwisowi portalspozywczy.pl  Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.

Jednocześnie podkreśla, że istotniejszym celem jest dla sieci zapewnienie jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania, z naciskiem na ofertę i miejsce sprzedaży, czyli sklepy sieci. 

– Chcemy ugruntować i wzmocnić naszą pozycję na rynkach, na których już funkcjonujemy, a jednocześnie pojawić się w lokalizacjach, w których nas nie ma, a których potencjał określamy jako wysoki – mówi Michał Seńczuk. 

Dodaje, że od ponad roku sieć konsekwentnie wdraża nową strategię, której filarem jest rozwój kategorii świeżych i ultraświeżych. 

– To nasz wyróżnik na tle dyskontów. Stale pracujemy także nad poszerzeniem i kompleksowością oferty, pamiętając o odpowiedniej proporcji produktów marek producentów i marki własnej. Ta druga kategoria, zgodnie z naszą strategią, jest w istotny sposób odświeżana, a także rozwijana o nowe pozycje – wyjaśnia Michał Seńczuk.

Zaznacza, że strategia POLOmarketu zakłada także budowanie lojalności klientów poprzez szereg działań, takich jak choćby uruchomiona na początku tego roku polokarta, będąca kartą stałego klienta, czy też okresowe akcje lojalnościowe, dzięki którym klienci sieci mają możliwość nabycia markowych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

– Bardzo ważne jest dla nas również budowanie lojalności naszych dostawców. Stawiamy na partnerskie podejście i wychodzimy naprzeciw potrzebom, proponując krótsze niż standardowe terminy płatności i rygorystycznie ich przestrzegając – tłumaczy Dyrektor Operacyjny POLOmarketu.

Dodaje, że rzetelność biznesowa sieci została doceniona wyróżnieniem Złoty Płatnik 2015.

– Wszystkim naszym działaniom zawsze towarzyszy troska o ich jak najwyższą jakość. To jest fundament naszej strategii – podsumowuje Michał Seńczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Seńczuk RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • xxx 2016-08-05 18:42:54
    Wszystko pięknie ale gdzie tu miejsce dla pracowników. Najpierw proponuję przyjrzeć się pracy pana dyrektora S.J Jeżeli ten pan będzie nadal pracował w tej sieci to nie tylko się nie będziecie rozwijać ale firma pójdzie z torbami.Szkoda że właściciele tego nie widzą bądź próbują nie widzieć.
  • Marco 2016-08-06 10:46:07
    widziałem ostatnio kilka ich sklepów, nie wszytskie są równe, ale te nowe i te po remontach widać potężną zmianę.
  • teresa5 2016-08-11 23:25:32
    A ja własnie codziennie chodzę do PoloMarketu. Naprawde mam kilka innych sklepów na osiedlu ale tutaj zawsze coś kupie taniej. No i plus za ich marki własne.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.226.208.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.