Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Seńczuk, POLOmarket: Przebudowujemy i poszerzamy markę własną

POLOmarket pracuje nie tylko nad zwiększeniem udziału rynkowego, jakością sklepów i produktów. Sieć od roku intensywnie pracuje również nad przebudową marki własnej i poszerzeniem jej asortymentu.

Seńczuk, POLOmarket: Przebudowujemy i poszerzamy markę własną
Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu. Fot. POLOmarket

– Udziały marki własnej, mimo że stanowią istotną część naszej sprzedaży, nie są dla nas satysfakcjonujące. Od blisko roku specjalnie powołany w strukturach działu zakupów zespół, we współpracy z innymi działami firmy, intensywnie pracuje nad przebudową i poszerzeniem oferty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.  

Podkreśla, że w przypadku marki własnej, podobnie jak w przypadku całej naszej oferty, priorytetem jest zapewnienie jakości produktów, a w dalszej kolejności odpowiednie ich pozycjonowanie cenowe w odniesieniu do oferty znanych marek producenckich.

– Postawiliśmy na jakość i to przynosi efekty. Świetnym przykładem produktu sezonowego są lody – nowe marki Royal Gusto i Amore Gusto, które od pierwszego dnia wejścia do oferty stały się hitem sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że taka systematyczna i konsekwentna praca zapewni nam sukcesy sprzedażowe także w pozostałych kategoriach produktów marki własnej – tłumaczy Michał Seńczuk.

Ponadto sieć sklepów POLOmarket przygląda się trendom rynkowym i dostosowuje swój asortyment oraz działania do zmieniających się zachowań konsumentów.

– Dziś klienci bardziej niż kiedyś doceniają jakość, dlatego jakość jest priorytetem w naszej strategii. Obserwujemy też rosnące oczekiwania klientów co do kompleksowości i przewidywalności oferty – wyjaśnia Michał Seńczuk.

Dodaje, że klienci chcą łatwo i szybko znaleźć to, czego potrzebują.

– Dlatego też jakość dotyczy nie tylko sprzedawanych przez nas produktów, ale też naszych obiektów – wyglądu i przewidywalności sali sprzedaży, które są dla nas ważniejsze niż ogólna liczba sklepów.

Widzimy także, dodaje Michał Seńczuk, że skłonność klientów do kupowania w naszych sklepach produktów z kategorii non-food rośnie z każdym kolejnym rokiem.

– Tę tendencję staramy się wykorzystać podczas cyklicznie organizowanych akcji lojalnościowych, dających możliwość zakupu markowych produktów w cenach promocyjnych – tłumaczy Michał Seńczuk.

POLOmarket to jedna z polskich sieci supermarketów. Posiada ponad 285 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Półtora roku temu sieć POLOmarket zmniejszyła się o ok. 180 sklepów, a z jej struktur wydzielona została spółka market-Detal. Obecnie sieć stara się odzyskać udział w rynku sprzed podziału.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT    /    Michał Seńczuk RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Norris 2016-08-09 18:02:44
    Ale jesteście słabi kadra zarządzajaca

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.226.208.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.