Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Seńczuk, POLOmarket: Przebudowujemy i poszerzamy markę własną

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-08-2016, 11:37
Seńczuk, POLOmarket: Przebudowujemy i poszerzamy markę własną
Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu. Fot. POLOmarket

POLOmarket pracuje nie tylko nad zwiększeniem udziału rynkowego, jakością sklepów i produktów. Sieć od roku intensywnie pracuje również nad przebudową marki własnej i poszerzeniem jej asortymentu.

– Udziały marki własnej, mimo że stanowią istotną część naszej sprzedaży, nie są dla nas satysfakcjonujące. Od blisko roku specjalnie powołany w strukturach działu zakupów zespół, we współpracy z innymi działami firmy, intensywnie pracuje nad przebudową i poszerzeniem oferty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.  

Podkreśla, że w przypadku marki własnej, podobnie jak w przypadku całej naszej oferty, priorytetem jest zapewnienie jakości produktów, a w dalszej kolejności odpowiednie ich pozycjonowanie cenowe w odniesieniu do oferty znanych marek producenckich.

– Postawiliśmy na jakość i to przynosi efekty. Świetnym przykładem produktu sezonowego są lody – nowe marki Royal Gusto i Amore Gusto, które od pierwszego dnia wejścia do oferty stały się hitem sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że taka systematyczna i konsekwentna praca zapewni nam sukcesy sprzedażowe także w pozostałych kategoriach produktów marki własnej – tłumaczy Michał Seńczuk.

Ponadto sieć sklepów POLOmarket przygląda się trendom rynkowym i dostosowuje swój asortyment oraz działania do zmieniających się zachowań konsumentów.

– Dziś klienci bardziej niż kiedyś doceniają jakość, dlatego jakość jest priorytetem w naszej strategii. Obserwujemy też rosnące oczekiwania klientów co do kompleksowości i przewidywalności oferty – wyjaśnia Michał Seńczuk.

Dodaje, że klienci chcą łatwo i szybko znaleźć to, czego potrzebują.

– Dlatego też jakość dotyczy nie tylko sprzedawanych przez nas produktów, ale też naszych obiektów – wyglądu i przewidywalności sali sprzedaży, które są dla nas ważniejsze niż ogólna liczba sklepów.

Widzimy także, dodaje Michał Seńczuk, że skłonność klientów do kupowania w naszych sklepach produktów z kategorii non-food rośnie z każdym kolejnym rokiem.

– Tę tendencję staramy się wykorzystać podczas cyklicznie organizowanych akcji lojalnościowych, dających możliwość zakupu markowych produktów w cenach promocyjnych – tłumaczy Michał Seńczuk.

POLOmarket to jedna z polskich sieci supermarketów. Posiada ponad 285 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Półtora roku temu sieć POLOmarket zmniejszyła się o ok. 180 sklepów, a z jej struktur wydzielona została spółka market-Detal. Obecnie sieć stara się odzyskać udział w rynku sprzed podziału.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Norris 09-08-2016, 18:02:
Ale jesteście słabi kadra zarządzajaca

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH