Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sephora Polska ma nowego dyrektora generalnego

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-04-2017, 16:07
Sephora Polska ma nowego dyrektora generalnego
Katarzyna Bielecka fot. Sephora Polska

Sieć Sephora Polska od 1 kwietnia ma nowego dyrektora generalnego. Stanowisko to objęła Katarzyna Bielecka, zastępując na nim dotychczasowego dyrektora generalnego Adama Kołodziejczyka.

Nowa dyrektor generalna zawodowo związana jest z Sephora już siedmiu lat, a w firmie uprzednio pełniła funkcję dyrektora asortymentu oraz dyrektora sprzedaży. Do jej obowiązków na nowym stanowisku należeć będzie opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na kolejne lata i zarządzanie siecią perfumerii Sephora na terenie Polski.

Z siecią perfumerii Sephora liczącą w Polsce obecnie już 94 lokalizacje, Katarzyna Bielecka związana jest od 2009 roku. Od tej pory sukcesywnie budowała swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach w firmie. Nowa Dyrektor generalna pracę w strukturach Sephora Polska rozpoczęła w Dziale Asortymentu, przez 5 lat pełniąc funkcję jego Dyrektora. W tej roli odpowiadała za strategię asortymentową sieci, w tym wprowadzenia nowych marek oraz za negocjacje i visual merchandising.

Kolejnym krokiem w karierze było objęcie funkcji Dyrektora Sprzedaży, którą pełniła przez 2 lata, aby wreszcie objąć stanowisko Dyrektora Generalnego Sephora Polska. Przez 4 lata była też członkiem międzynarodowej grupy negocjacyjnej G4 w ramach struktury Sephora Europe.

Katarzyna Bielecka ma blisko 17 lat doświadczenia w sektorze retail. Przed dołączeniem do zespołu Sephora Polska związana była zawodowo z takimi firmami jak Disney, Auchan, Galeria Centrum czy In Wear Group. Coaching, którym zajmuje się od 3 lat traktuje, jako pasję i formę samorozwoju. Z wykształcenia jest ekonomistą i matematykiem, absolwentką dwóch kierunków na Uniwersytecie Warszawskim.

Nowa dyrektor generalna na obecnym stanowisku odpowiadać będzie za konsekwentny rozwój firmy oraz zarządzanie tą ponad 1000-osobową organizacją. Jej celem będzie też dążenie do tego, aby pod jej kierownictwem Sephora utrwaliła swoją silną pozycję najbardziej rozpoznawalnej i inspirującej sieci na polskim rynku perfumeryjnym.

Sephora od początku swej działalności w Polsce stale realizuje plan rozwoju poprzez otwieranie nowych lokalizacji, a także modernizację istniejących już perfumerii. Strategia sieci zakłada średnio kilka nowych otwarć w roku, w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, które prezentują największy potencjał wzrostu. W 2014 roku firma uruchomiła sklep internetowy

Sephora to firma będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs.

Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.